2019. godine, brend Indian Motorcycle released predstavio je svoje FTR1200 modele, inspirisane legendarnim FTR750 “flat-track” trkačima...
Prilikom tržišnog plasmana ove linije, mediji su bili oduševljeni njenim motociklima, nazivajući ih novom erom američkih uličnih standarda, posebno iz razloga što kombinuju predivne elemente krstarica i sportskih uličnih modela, kako bi pružili vozačko iskustvo koje je ciljano orijentisano ka dobro provedenom vremenu.
Sada u 2022 generaciji, kompanija Indian uključuje redizajniranu platformu, uklanjajući sve modele sem Rally serije iz svoje ponude, menjajući ih nešto funkcionalnijim putničkim dizajnom, obeleženim sedamnaestoinčnim točkovia, nižim sedištem i osveženim agregatom, tjuniranim radi optimizacije uličnih performanci.
Najbolji proizvođač motocikala odlučio je da svoje nove modele izbaci kao 2022 izdanja, pored činjenice da su do danas aktuelne linije iz 2019. godine, a prošlogodišnje serije FTR Rally i Carbon tek sada dolaze u ovlašćena predstavništva, zbog toga što želi da potpuno preskoči ovu godinu i oslovi ovu celu redizajniranu liniju sledećom generacijom, ali će se uprkos tome, ona pojaviti u prodaji sledećeg proleća.
Prethodno su sve FTR varijacije, sem Relly serije, bile opremljene Dunlop pneumaticima, modelima koji su sa svojih osamnaest inča pozadi i devetnaest inča napred dizajnirani posebno kako bi podsećali na trkačke DT3 varijante sa FTR750 motocikala. Sada su FTR, FTR S i FTR R Carbon modeli opremljeni posebnim sedamnaestoinčnim točkovima i Metzeler Sportec gumama, kako bi obezbedili daleko bolje, okretnije i preciznije upravljanje. Rally verzija nastavila je tradiciju i dolazi sa Pirelli Scorpion Rally STR pneumaticima u originalnim 18/19 veličinama.
Kao u slučaju prethodnih modela, 2022 FTR i FTR Rally dolaze sa analognim instrument satovima, radije nego sa 4,3 inča velikim ekranom osetljivim na dodir, koji smo mogli da vidimo na R Carbon i S varijacijama. Kontrola propinjanja, stabilnosti, obrtaja, proklizavanja u krivinama i USB stanica za punjenje, dolaze ekskluzivno na S i R Carbon modelima.
FTR, S i R Carbon serije opremljene su potpuno podesivim vešanjem, koje dolazi kao glavno poboljšanje baznih modela takođe, nevezano sa njihovom manjom cenom. Kao i prethodnih godina, vrhunski R Carbon dolazi sa potpuno podesivim vešanjem marke Öhlins.
Niže sedište sada je moguće videti na FTR, S i R Carbon varijantama, koje je pomereno sa 33,46 na 32 inča, verovatno zahvaljujući tjuniranom vešanju, zaduženom za spuštanje hoda za 1,2 inča, sa prethodnih 5,9 na 4,7, na svakom modelu. Rally serija nije dobila nikakva osveženja po pitanju vešanja i trenutno predstavlja jedine modele sa regularnim amortizerima.
Kompanija Indian potvrdila je da su svim modelima agregati redizajnirani i fino tjunirani, kako bi popravili performanse prilikom hladnog starta i doneli glatak, daleko predvidiviji odgovor gasa. U nastojanju da ublaže stvaranje toplote u praznom hodu, agregati dolaze sa funkcijom deaktivacije zadnjek cilindra, koja sada predstavlja standard u svim modelima.
N.Đ.
Izvor: CycleWorld