Pre par godina, na spomen Kymca naši ljudi samo su odmahivali glavom. Slična diskriminacija pre je važila i za Kijine i Hyundaijeve modele, a svi znamo šta ti brendovi danas rade evropskoj konkurenciji.
Isto otprilike važi i za tajvanski Kymco koji zadaje sve više glavobolje vođstvu Peugeota, Piaggia i japanskih brendova poput Honde, Suzukija i Yamahe. Poslednji dvotočkaš koji bi trebalo još malo da zatalasa je sportski K-XCT, koji u prodaju u Evropi kreće na proleće…
Novi Kymco K-XCT je snažan i agilan GT model, sa sportskim karakteristikama sličnim onima koje obično nalazimo kod sportskih motocikala.
Halogeni H7 farovi, LED dnevno i zadnje svetlo, i agresivni dizajn, sami po sebi su dovoljan mamac za mlađe kupce. Ako na to dodamo još dva pouzdana Kymcova agregata zapremine 125 i 300 ccm, i konkurentnu cenu koja prati skutere Tajvanskog proizvođača, prođa na tržištu je zagarantovana. Podataka o ovom skuteru trenutno je vrlo malo, a više o njemu znaćemo posle marta.