Brojni izazovi će morati da budu prevaziđeni kako bi električni motocikli stigli do masivnog tržišta. Najočigledniji problem jeste prevazilaženje problema težine električnih agregata i baterijskih pakovanja. Ukoliko Kawasaki uspe da razvije modele sa kompatibilnim ciframa u odnosu kilaže i snage, učinivši ih sličnim kao kod dvotočkaša sa agregatima unutrašnjeg sagorevanja, oni će opet morati da ubedi ljude u njihov kvalitet kako bi ih kupovali.
Kao što brojni vlasnici Kawasaki modela znaju, većina prodaje ovog brenda zasniva se na kupcima koji to rade zato što vole motocikle i brzu vožnju, a ne zbog prevoza sa tačke A na tačku B. Radi poređenja, brojni ljudi kupuju automobile iz istog razloga, tako da za njih električni modeli imaju daleko više smisla.
Sa druge strane, tišina ovakvih modela veliki je problem za sve ljubitelje motora sa unutrašnjim sagorevanjem, a nije moguće ni zamisliti koliko će teško oponašanje osećaja vožnje motocikla biti kada i oni pređu na električne sisteme. Predsednik kompanije Kawasaki, Hašimoto Jasuhiko, priznao je da će prelazak na električne modele predstavljati veliki izazov i biće gotovo nemoguće kopirati zvuk agregrata i vibracije koje entuzijasti najviše vole, ali je dodao da njihovi inžinjerski timovi rade na tome.
N.Đ.