Honda predstavlja novu tehnologiju koja će pogodovati svim vozačima dvotočkaša

Više slika

Više slika

Kompanija Honda stvorila je milione vozača i obožavalaca motocikala kada je šezdesetih godina kreirala mašine kao što su Super Cub, CB160 i CB750...

Ovi modeli su se dokazali kao pouzdani i laki motocikli za vožnju i posedovanje, što su neke od najbitnijih karakteristika koje nisu imale broje dominantne mašine tog vremena. Sada, japanski brend ponovo nastoji da unese revoluciju na dva točka i nastavi svoju tradiciju.

Nova tehnologija naziva se E-kvačilo i kao što samo ime sugeriše, ovde je reč o elektronski operativnom kvačilu za motocikle opremljene manualnim transmisijama. Honda na pojedinim motociklima već nudi transmisije duplih kvačila nalik automobilskim, ali se E-kvačilo razlikuje zbog toga što ono ne kontroliše promene brzina. Stoga, vozači i dalje moraju da pritiskaju nožnu pedalu gore i dole kako bi promenili brzine lično, ali je upotreba ručice kvačila ispred njihove leve ruke i dalje opcija.

Brojni vozači su možda već upoznati sa menjanjem stepena prenosa bez upotrebe kvačila, posebno ukoliko su njihovi modeli opremljeni brzim prenosom ili auto blipper funkcijom, ali naveća prednost E-kvačila jeste to što ono odrađuje najviši deo posla kada se startuje ili zaustavlja, što znači da gradska vožnja može postati daleko opuštenija.

Naravno, ovo kvačilo je kreirano sa idejom da upravljanje motociklima učini manje zastrašujućim za početnike, baš kao što je to učinilo centrifugalno kvačilo na originalnom Super Cub modelu pre šezdeset godina. Honda tvrdi da je ovaj sistem dizajniran za vozače raznolikih iskustava i veština, kako bi se oni mogli koncentrisati na zabavu tokom vožnje na daleko komforniji način. Međutim, kompanija navodi da iskusniji vozači, koji žele nešto tradicionalnije vozačko iskustvo, mogu i dalje upravljati kvačilom manualno.

Honda nije ulazila u detalje o tome na koji način tačno ova tehnologija funkcioniše, niti koji će je motocikli dobiti, ali tvrdi da je ona veoma laka i kompaktna, tako da može biti ugrađena u postojeće motorne postavke i da će biti ponuđena u širokom opsegu njenih ’zabavnih’ motocikala tokom vremena. Nismo potpuno sigurni šta ovo znači, ali pretpostavljamo da se odnosi na motocikle kao što su Monkey, Grom, Hornet i CB1000R modeli.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group