Električni supermotocikl za savršeno iskustvo tokom vožnje

Električni četvorotočkaši kompanija Tesla i Jaguar, poslednjih par godina zastupaju glavne termine u vestima, dok lagani električni skuteri izazivaju pravu promenu načina transporta u gradskim sredinama...

Međutim, šta je sa pravim dvotočkašima, motociklima koji se mogu voziti u pravom saobraćaju ne po trotoarima? Brend Zero Motorcycles radi na kreiranju pravih električnih motocikala i modela koji nisu igračke nemenjene dostavi i nekom laganom vidu transporta. Novi Zero SR električni sportski motocikl predstavlja sve epitete koji se nadovezuju pokraj njegovog imena.

Iskustvo vožnje električnog motocikla po prvi put može biti odvojeno od prvog utiska koji dobijamo na sam pomen ovakvog vida mašinerije.

Zapravo, prvi šok ostaje, a on se zasniva na delu kada pokušate da dosegnete kvačilo levom rukom i startujete motor, ali njega tamo nema. Kada pogledate dole ka stopalima, uslediće drugi talas čudnog osećaja, jer ne postoji bilo kakva pedala za promenu brzina takođe. Sa druge strane, okretanje ključa u bravi i paljenje motora predstavlja jedino poznato i deluje potpuno normalno.

Međutim, ne postoji bilo kakva potreba za pritiskanjem dugmeta startera, jer će svaki električni motocikl tiho i polako krenuti putem uz jednostavan obrt prave ručke. Doduše, jedna stvar koju bi trebalo pomenuti jeste to što ovaj model poseduje zeleno svetlo na instrument panelu koje indicira da je on zapravo spreman za pokret bez ikakvog zvuka.

Kako bi se ovo svetlo upalilo, Zero mora stajati u mestu. Tako da podizanje papučice i istovremeno pokretanje motocikla sa parkinga i paljenje neće učiniti start ništa bržim, a umesto toga, svi vozači moraju sesti na motor i polako ga aktivirati, kako ne bi ostali u čudu zbog toga što ne može da se pokrene na pokretanje gasa.

Ukoliko ostavite ruku na određenom nivou gasa tokom paljenja ovog motora, on će automatski iz mesta lansirati brzinu koju ste rukom fiksirali, što svakako može izazvati neprijatnosti ukoliko nesvesno dodate gas. Nakon nekog vremena, kada se jednom naviknu na sve ove čudne i drugačije stvari, vozači zapravo dobijaju punokrvni sportski motocikl koji sa svojom kilažom od 197 kg i 70 ks pogonskog sklopa, pruža veoma dobre performanse i kvalitetan užitak u vožnji.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2020. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group