2016 Serija 7

BMW je predstavio seriju 7, najluksuzniji model u svojoj ponudi koji će vas po gabaritima i izgledu podsetiti na aktuelni F01 model, ali je u pitanju u potpunosti novi automobil...

 

Bavarci su upotrebili svu svoju veštinu i tehnologiju kako bi unapredili postojeći model, počevši od glavnog problema, a to je bila težina. Kombinacijom karbona, čelika, aluminijuma, magnezijuma i plastike, uspeli su da smanje težinu za čak 200kg, ali su dodavanjem novih sigurnosnih opcija, komfora i dodataka, smanjenje težine doveli na oko 130kg. 

I dalje nije potvrđena informacija koja je potekla iz BMW AG, tačnije od Klausa Fronlicha, člana upravnog odbora,koji je izjavio da je nova serija 7 najlakši luksuzni sedan u svom segmentu. 

Sa kodnim imenom G11 sa kraćom osnovom, ili G12 sa dužom, naredna generacija serije 7 ima sličan otisak kao stari modeli sa oznakama F01 i F02. 

LWB verzije koje će biti jedine u ponudi na američkom tržištu, su dugačke 5238mm, široke 1902mm i visoke 1479mm. Standardni model je dugačak 5098mm, širok 1902mm i visok 1467mm. 

Stil eksterijera je najbolje opisati kao evoluciju prethodne verzije serije 7 sa novim BMWovim dizajn pravce koji je najvidljiviji na serijama 3 i 4, pa sedan dolazi sa ravnijim prednjim delom i velikom rešetkom, koja se nastavlja na LAserlight svetla kakva možete da vidite na modelu i8, a koja ga čine daleko širim, doduše samo na optičkom planu. 

BMW je pratio sličan pravac i kada je u pitanju enterijer, koji je sada moderniji, ali će biti poznat vlasnicima aktuelnog modela. Pored nove digitalne instrument table koja je u potpunosti okrenuta personalizaciji i iDrive 5.0 infotainment sistemu koji je tobio touch tehnologiju i upravljanje gestovima, BMWov sedan je dobio i bežično punjenje telefona, kao i prenosivi tablet od 7 inča koji može da kontroliše funkcije automobila. Tu je  Ambient Air paket. 

Još jedna velika vest je premijera BMWovog sitema Remote Control Parking koji omogućava vozaima da vozilo uvezu, ili izvezu iz garaže bez pristustva vozača. 

Svi modeli serije 7 će dolaziti sa podesivom suspenzijom koja automatski podešava visinu automobila, pa će automobil biti niži u sport modu - Dynamic Damper Control. Po prvi put, okretanje volana će kombinovati okretanje sva četiri točka, što BMW naziva Integral Active Steering, ili X Steer, a pojaviće se na svim modelima sa xDrive sistemom. 

Kada krene u prodaju na jesen u Americi, biće u ponudi sledeći modeli: 750i xDrive sa novo razvijenim 445ks 4.4 turbo V8 benzincem i 740i sa 320ks 3.0 turbo motorom, a oba će biti povezana na osmostepeni automatik. 

Početkom 2016. godine, BMW će dodati 740r xDrive hinridni model, sa 2.0 turbo benzincem koji će raditi u paru sa električnim motorom i osmostepenim automatikom koji će moći da se kreće na energiju iz baterije do 37km brzinama do 121km/h.

Očekuje se cena za 740i od 81 300 dolara, dok će 750i xDrive biti 97 400, a za novi 740e PHEV se još uvek ne zna raspon cena i biće objavljen nekoliko nedelja pre lansiranja. 

U Evropi i drugim delovima sveta, nova serija 7 će biti lansirana u oktobru sa dva benzinska motora, 326PS 3.0 u 740i i 740Li, kao i 4.4 turbo V8 za 750i xDrive i 750Li xDrive, a biće tu i jedan dizel sa 3.0 motorom za 730d/Ld modele. 

 

Galerija slika

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group