Q7

Q7

Sa modelom Q7 Audi je sintezom robusnosti i sportsko-elegantne linije stvorio visokokvalitetno vozilo. Originalan, bespekoran jezik oblika utemeljuje jednu sasvim novu generaciju SUV-a. Dinamična linija krova i visoka linija ramena napravljane su po ugledu na sportski dizajn coupé-a. Sa linijama u obliku slova V na haubi motora, odbojnicima sa serijskim kontrastnim lakiranjem i unazad povučenim farovima Audi Q7 odaje utisak kao da vozilo želi da se kreće napred.

Izvanredna je zadnja svetlosna grupa u LED tehnologiji i opcioni Xenon plus sistem farova sa LED dnevnim svetlom i LED migavcima na prednjim odbojnicima. Kokpit je visokog kvaliteta, oblikovan tako da je orijentisan prema vozaču i kontrastne je boje, središna konzola je podignuta i laka za upotrebu. Široke ukrasne lajsne i plemeniti dekorativni elementi od hroma daju Audiju Q 7 poseban izgled. Plemeniti umeci od kože, po želji klimatizovana komforna prednja sedišta i nova boja za enterijer 'savannahbeige' (savana-bež) vizuelno zaokružuju njegovu pojavu.

Kombinacijom turbo punjenja i direktnog ubrizgavanja TFSI motori modela Audi Q7 ostvaruju nadmoćan potencijal: više snage i dinamike uz nisku potrošnju. U modelu Audi Q7 prvi put se upotrebljava TFSI-tehnologija. Ona kombinuje mehaničko punjenje motora sa direktnim ubrizgavanjem benzina. Kod oba 3.0-TFSI agregata kompresor obezbeđuje prvoklasne karakteristike sa visokim obrtnim momentom već kod niskog broja obrtaja. Rezultati toga su veoma spontani odziv i izuzetno razvijanje snage kroz celokupan opseg broja obrtaja. U kombinaciji sa FSI-tehnologijom ovo rezultira odličnim vrednostima u oblasti potrošnje i  performansi vožnje. 

Audi Q7 3.0 TFSI (200 kW/272 KS) quattro iz stanja mirovanja za 7,9 sekundi dostiže 100 km/h, a Audi Q7 3.0 TFSI (245 kW/333 KS) čak za 6,9 sekundi. TFSI motori Audija Q7 pored svojih performansi odlikuju se izvanrednom efikasnošću. Oba agregata imaju kombinovanu potrošnju goriva od 10,7 l/100km i emisiju CO2 od 249 g/km. Pored serijske rekuperacije karakteristične za sve 6-cilindarske ili 8-cilindarske agregate, smanjenoj potrošnji goriva doprinosi i 8-stepeni tiptronic menjač sa poboljšanim stepenom korisnog dejstva i povišenim stepenom udobnosti u vožnji zahvaljujući niskom broju obrtaja i kratkim vremenskim intervalima pri promeni stepena prenosa.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group