VOZILI SMO TOYOTU GT 86

Kada vozite novu Toyotu GT 86 po beogradskim ulicama, nezaboravno iskustvo je zagarantovano...

Kompanija Toyota je svoju verziju sportskog automobila najavljivala dosta dugo, ali isplatilo se čekati. Kada je automobil konačno predstavljen, ispunio je očekivanja i najvećih kritičara. Savršen balans performansi i potrošnje, čini model GT 86 jedinstvenim na tržištu. Cilj japanskog proizvođača je bio da proizvede pravi sportski automobil koji, za razliku od svojih konkurenata, je dostupniji širem spektru kupaca. Na našem testu našao se model sa boxter motorom, koji se odlikuje upadljivom crvenom bojom i atraktivnim dizajnom.

 EKSTERIJER 

Zaštitni znak bočnog profila je ekskluzivni „86“ logo, kao i 17-inčne aluminijumske felne. Ipak, ono što automobil čini tako izuzetnim je naglašeni sportski identitet. Prava je šteta što u Srbiji nema više primeraka ovog izuzetnog automobila. Kada je prednja strana u pitanju, njegovi farovi prate sportsku liniju automobila, i zajedno sa branikom, maskom i svetlima za maglu odaju utisak neumoljive snage koju automobil poseduje. Posmatrajući automobil iz profila, uočava se njegova izdužena linija u kombinaciji sa niskim težištem, i “T” stub koji je savršeno uklopljen u dizajn Toyote. Na zadnjem delu, kreatori su bili skromni i nisu preterano naglašavali njegov dizajn, međutim, par hromiranih izduvnih cevi, simetrično postavljenih, kao i zadnji spojler, upotpunjuju sliku jednog stabilnog i dinamičnog automobila.

 ENTERIJER 

Kada je enterijer u pitanju, u potpunosti je urađen u sportskom stilu, počevši od nisko postavljenih sedišta, koji pružaju znatno naglašeniji utisak pri većim brzinama, a sa druge strane izuzetnu preglednost, pa sve do hromiranih papučica za gas i kočnice, koje odaju utisak da ste na auto-trkama. Kontrolna tabla je na dohvat ruke vozaču, bez nepotrebnih sitnih luksuznih detalja, koji u suštini samo ometaju vozača pri vožnji. Toyota GT 86 poseduje kožnu ručicu menjača, koja lepo prijanja uz ruku vozača. Toyota Touch Displey je izuzetno funkcionalan, i pruža vozaču uvid u sve relevantne informacije vezane za vožnju.

 MOTOR I PERFORMANSE 

Toyota je dugo radila sa kompanijom Subaru, svojom partnerskom firmom, na razvoju Boxer motora, i u ovaj model je ugradila sve najbolje što trenutno japanski proizvođač može da ponudi. Ispod haube, nalazi se Subaru Boxer D-4S sa 197 konjskih snaga. Subaru je odgovoran za 2.0 litarski Boxer motor, dok je kompanija Toyota dodala D-4S sistem ubrizgavanja. Toyota GT 86 poseduje automatski menjač sa 6 brzina. Prosečna  kombinovana potrošnja na našem testu iznosila je oko 11 l/100 km. Automobil je za celokupno vreme testiranja pokazao stabilnost na putu i u krivinama, zahvaljujući svom niskom težištu i savršenom rasporedu težine. Inače nisko težište se nalazi na samo 445 mm visine, a njegova mala težina od 1200 kg omogućava izuzetno upravljanje u krivinama. Dodatnoj stabilnosti na putu doprinosi zadnji spojler, kao i celokupna aerodinamičnost modela, koja pri velikim brzinama dodatno prijanja automobil za asfalt. 

 OPREMA I BEZBEDNOST 

Iako snažan, model je veoma stabilan i bezbedan. Sigurnosti doprinosi 7 vazdušnih jastuka, kao i sistem kontrole stabilnosti vozila. Između ostalog, GT 86 opremljen je i sistemom protiv blokiranja točkova (ABS), kao i sistemom za elektronsku raspodelu sile kočenja (EBD). Pri vožnji na vlažnom asfaltu, ne treba da brinete, jer uz standardnu opremu dolazi i sistem protiv proklizavanja vozila (TRC), koji daje sigurnost vozilu.

Imajući u vidu da je ovo Toyotin sportski model, njegove performanse su izuzetno fleksibilne, jer pokazuju prednosti i mane u odnosu na druge automobile. Ono što će vas zadovoljiti je što snaga ne izostaje, dok je potrošnja u odnosu na konkurentske sportske modele znatno niža. Kao nedostatak, zaključujemo da poseduje nešto slabiji motor, ali u odnosu na kvalitete koje pruža, nikada se nećete pokajati u vožnji ovog zaista fantastičnog automobila.

Prelepu siluetu ovog fantastičnog sportskog automobila smo ugledali u mračnom hangaru jedne napuštene fabrike. Naši stručnjaci imali su za cilj da rustično okruženje stare fabrike dovedu u kontrast sa savršenim linijama ovog japanskog automobila.... 

Cena na našem tržištu – od 34.300 evra (U cenu je uključen PDV).

Sve dodatne informacije : Toyota Srbija d.o.o. Zrenjaninski put 26, 11210 Beograd, Srbija

e-mail: info@toyota.rs

 MOTOR 

  • Opis – Flat motor sa 4 cilindra-boxter
  • Pogonski sklop – Pogon na zadnje točkove
  • Zapremina – 1998 cc
  • Maksimalna snaga – 147 kw
  • Snaga – 197 KS
  • Obrtaji pri max. snazi – 6600 obrtaja/minut
  • Obrtni momenat – 205 Nm
  • Tip motora – EURO 5J
  • Sistem ubrizgavanja- D-4S tehnologija ubrizgavanja
  • Menjač – Automatik, 6 brzina


 PERFORMANSE 

  • Potrošnja (mešovit ciklus vožnje) – 7.1 l/100 km
  • Potrošnja (u gradu) – 9.6 l/100 km
  • Potrošnja (na autoputu)- 5.7 l/100 km
  • Ubrzanje (0-100 km/h)- 6.0 s
  • Emisija CO2 – 286 g/km
  • Maksimalna brzina-225 km/h
  • Buka u vožnji 73,4 dB


 KAPACITET 

  • Kapacitet rezervoara za gorivo – 50 l


 DIMENZIJE 

  • Visina – 1285 mm
  • Dužina – 4240 mm
  • Širina – 1775 mm
  • Razmak između osovina – 2570 mm
  • Razmak prednjih točkova – 1520 mm
  • Razmak zadnjih točkova – 1520 mm
  • Krug okretanja – 5.4 m
  • Aerodinamičnost – 0.27


 TEŽINA 

  • Ukupna težina vozila 1700 kg
  • Težina praznog vozila 1263-1298 kg

 

K.Č. & B.S.

 

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group