VOZILI SMO PEUGEOT 208

Francuska kompanija Peugeot, nedavno je predstavila novu generaciju svog bestseler u B segmentu automobila. U pitanju je Peugeot 208, četvrta generacija Peugeot-ovih malih automobila. Najnoviji model dolazi sa teškom misijom, iz razloga što donosi niz promena koje su revolucija u ovom opsegu automobila. Kompanija Peugeot je veoma svesna ove činjenice, ali su veoma sigurni u svoj proizvod i u njegov uspeh. 

Peugeot 208, ima za cilj da se još više posveti osvajanju kupaca nego prethodni modeli, a pored toga sigurno će ponuditi kupcima ono što žele, luksuz, udobnost, neverovatan osećaj u toku vožnje itd. 

Na našem testu se našao Peugeot 208 sa četvorocilindričnim 1.6-litarskim dizel agregatom. Automobil koji se našao na našem testu, takođe se odlikuje ekskluzivnom crveno crnom bojom i odličnim aluminijumskim felnama atraktivnog izgleda.

EKSTERIJER 

Peugeot je odličio da napravi potpuno novi model, što je dizajnerima dalo prilično veliki prostor za manevre olovkom, iako se na ovom modelu naziru crte prethodnih modela. Takođe sloboda koju su imali dizajneri donela je velika poboljšanja i u enterijeru, a sam izgled automobila pleni i istim šarmom kao i prethodni modeli privlači poglede prolaznika.

Podžavamo originalnost Peugeota kada je u pitanju ovaj model jer se automobil odlikuje smelim dizajnom, dizajnom koji je prijatan za oko. Peugeot 208 spolja deluje kompaktno, konkretno dosta manje nego što je to slučaj sa Peugeot-om 207. Peugeot 208 deluje moderno i urbano, baš onako kako kupci očekuju.

Ovaj mališan se takođe odlikuje velikim atraktivnim svetlosnim grupama izdignutim nagore, pa samim tim deluje veoma agresivno. U oči će vam takođe upadati neobična, ali veoma zanimljiva maska hladnjaka, dok su branici masivni i sportski definisani. Još jedna zanimljiva stvar na ovom automobilu koja će vam upadati u oči, jesu zadnje svetlosne grupe, veoma futurističkog dizajna.

ENTERIJER 

Počećemo od table, koja je doživela evoluciju u odnosu na prethodnu generaciju i može se smatrati gedžetom. Tabla je veoma futuristička i daje vozaču neverovatan osećaj u toku vožnje, pogotovu noću. Sve veoma lepo sija i prijatno je za oko. Što se tiče kontrola, veoma su dobro postavljene i potrebno je malo vremena da se naviknete na korišćenje istih.

Mala, središnja konzola stvara pomešana osećanja. Dopao nam se način na koji enterijeru daje sportski stil, a multimedijalni displej je postavljen dosta visoko, tako da mu je preglednost odlična čak i tokom vožnje. Dispej se vidi veoma dobro u svim uslovima, zbog dobrog kontrasta. Komande se aktiviraju preko dispeja koji je osetljiv na dodir i sve funkcioniše vrlo dobro i pre svega brzo.

Oba prednja i zadnja sedišta su veoma udobna, prijatna i sigurno će vam prijati pri dugim putovanjima bez obzira koliko ona duga bila, a pozadi ima dovoljno prostora za putnike.

Izgled automobila nudi visok položaj vožnje, a ukupna vidljivost je veoma dobra. Parkiranje ovog automobila je stvar rutine i nebi trebala da predstavlja nikakva problem. Ukoliko ipak želite neki od gedžeta za pomoć pri prakiranju, u ponudi su parking senzori i rikverc kamera.

U GRADU 

Dok budete vozili novi 208, sigurno ćete biti primećeni. Dizajn automobila uspeva da privuče pažnju i da zadrži poglede, pogotovu kada ljudi primete LED tunele moćnog izgleda. Komentari prolaznika su bili odlični, a mnogi su ga zbunjeno gledali jer nisu znali o kom automobilu se radi. Pripadnice lepšeg pola prosto nisu imale nikakav komentar osim "Želim ovaj automobil". Dizajneri su uspeli da postignu dobar kompromis između originalnog oblika i praktičnog sredstava.

Elastičnost eHDi agregat znači da možete voziti automobil po gradu bez zamaranja i da sa lakoćom možete upravljati u tesnom prostoru. Prvi stepeni prenosa petostepenog manuelnog menjača su prilično čvrsti, tako da možete ubrzati veoma lako i možete se poigravati sa vašim ljubimcem.

Urkos malo višljem profilu i smelim stilskim momentima, vozilu se veoma lako pristpa, tako da česta zaustavlja neće biti problem. Sve u svemu, Peugeot 208 je dobar način rešavanja problema u urbanim džunglama, jer nudi svestranost sa tradicionalnim vrednostima.

Još jedna od prednosti našeg test automobila jeste potrošnja goriva koja je na našem testu iznosila 5.8 litara u gradskim uslovima. To je veoma impresivno.

Možemo samo da zaključimo da su gradski uslovi, definitivno teritorija na kojoj se Peugeot 208 najbolje snalazi i pokazuje sve svoje kvalitete.

NA OTVORENOM PUTU 

Vožnja Peugeot-a 208 van granica grada daće vam potpuno drugačiji doživljaj, jer će vam automobil ponuditi mnogo više nego što ste očekivali. Ne možete očekivati da se ovaj automobil može voziti sportski jer tome nije namenjen, ali će vas sigurno zadovoljiti jer odlično drži pravac i traži minimalne korekcije upravljača. Automobil je veoma stabilan i veoma je udoban.

Suspenzija je tako podešena da se osećate veoma prijatno i sigurno u toku vožnje. Inženjeri su uspeli da naprave dobar kompromis u pogledu motora, pa tako 1,6-litarski eHDi agregat apsolutno odgovara normalno stilu vožnje. Motor je uparen sa odličnim petostepenim manuelnim menjačem koji nudi brzu i preciznu promenu stepena prenosa.

Potrošnja agregata na autoputu iznosila je 5,1 litra na 100km, dok je potrošnja na otvorenom putu 4 litra na 100km.

GEDŽETI 

Peugeot 208 će vas sigurno zabaviti u toku vožnje i sigurno vam nikad neće biti dosadno. Tu su karakteristike kao što je start-stop sistem koji fenomenalno funkcioniše, dvozonska automatska klima, multifunkcionalni volan, električni prozori, preklopna zadnja sedišta i sedišta presvučena materijalima odličnog kvaliteta.

Multimedijalni ekran zaista funkcioniše kako treba i odziv je relativno brzi. U ponudi su takođe USB kao i AUX ulaz, dok na našem test vozilu nismo ima cd saržer koji se dodatno doplacuje, pa tako nismo mogli da slusamo muziku sa cd-a.

Takođe možete dobiti Xenon farove, navigacioni sisitem, kožni volan i menjač, alu pedale, tempomat, panoramski stakleni krov, zatamnjena stakla, ESP sisitem, senzor za kišu, bluetooth priprema za telefon, prednja svetla za maglu i upravljač podesiv po visini i dubini.

BEZBEDNOST 

Francuska kompanija je bezbednost shvatila vrlo ozbiljno i samo maksimalni nivo bezbednosti je dovoljan. Novi Peugeot 208 je dobilo pet zvezdica na Euro NCAP testu i možemo reći da je novi 208 izuzetno dobro urađen, pa su i najteži udarci dobro kompenzovani kako od strane karoserije, tako i vazdušnih jastuka.

TEHNIČKI PODACI 

1.6-litarski dizel agregat našeg test automobila se stvarno odlično pokazao. Zaista smo prezadovoljni iz razloga što je potrošnja stvarno simbolična u odnosu na ono šta vam ovaj agregat nudi. 

Pomenljiva distribucija snage omogućava vam da automobil vozite na obrtajima nižim od 1.500, da bi uštedeli gorivo ili da idete sve do 4.500 obrtaja u cilju da vas G-sila zagolica. 

1.6-litarski redni četvorocilindrični dizel agregat razvija 92KS pri 4000 obrtaja i 230Nm pri 1750 obrtaja. Snaga se prenosi na prednje točkove preko petostepenog manuelnog menjča. Iz stanja mirovanja do 100km/h stiže za 11 sekundi i ide sve do maksimalnih 185km/h.


Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group