Koenigsegg Regera crvene karbonske karoserije

Više slika

Više slika

Koenigsegg nije prvi proizvođač egzotičnih modela koji je lansirao hibridni hiperautomobil.

Na ovoj listi se nalaze i Porsche sa modelom 918 Spyder, kompanija McLaren sa njihovim P1 i Ferrari sa svojim LaFerrari konjićem. Međutim, Regera na neki način stoji iznad svih njih i bdi.

Ako imamo u vidu koliko je skup ovaj švedski automobil i vreme koje je potrebno da se on kreira u Angelholmu, može proći veoma dug perion, a da ne vidimo ni jedan od njih, ukoliko nam se ikada za to ukaže prilika. Svake nedelje, osoblje kompanije dobija priliku da se istakne i kreira automobil onako kako misli da treba da izgleda i time pokaže potencijalnim kupcima sve mogućnosti koje već jesu i koje svakako mogu biti u ponudi.

Prvo je Stiv iz sektora za komunikacije virtualno kreirao jedan model u ljubičastoj, nakon čega je Džoana iz prodaje uradila još jedan automobil u klasičnim bordo nijansama, dok je Lisa, inače umetnički direktor kompanije, svoj model kreirala u crnoj boji kombinovanoj sa crvenim enterijerom, a Matijas je svoj prototip obeležio sivom bojom ratnih brodova.

Ove nedelje je bio red na Džonasa, inžinjera elektrotehnike kompanije Koenigsegg, koji se opredelio za kombinaciju crvene i crne, ali na potpuno drugačiji način. Ali, pošto je ovo marka koja jeste, ovaj Koenigsegg nije farban, već su njegova ugljenična vlakna obojena umesto toga. Bele štrafte krase crnu karbonsku opremu, dok su klešta kočnica kreirana u crnoj nijansi i unutar šupljih karbonskih točkova, sa enterijerom koji je urađen u crnoj koži i crvenim kontrastnim šavovima, zajedno sa anodizovanom aluminijumskom centralnom konzolom.

Džonasova šema takođe uključuje i aerodinamične dodatke koji su već korišćeni na modelima brenda, ali kombinacija boja za koju se opredelio reflektuje njegovo dansko poreklo.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group