Iz Kanade stiže pravo ludilo

Više slika

Više slika

Unapred se izvinjavamo vlasniku ovog vozila, ali ovo je prava i istinska definicija ludila…

Dodavanje mlaznih motora na automobile nije ništa novo. Automobili koji obaraju rekorde brzine opremljeni su ovakvim turbinama još od pre nekoliko godina, dok je u vreme nastanka džet epohe posle rata, cela horda novih koncept automobila sa ovakvim pogonom izdominirala čitavim svetom. Uprkos tome što su prisutni već više od pet godina, automobili sa džet pogonom nas svaki put zapanje i iznenade, a posebno kada imaju priče o poreklu koje su stvarno šašave, poput one koja stoji iza ovog nenormalnog projekta.

Čak je i obični tehnički list ovog džet automobila totalno lud. Samo nekoliko četvorotočkaša poput ovog postoji i može podneti snagu motora turbine, a Kanađanin po imenu Rajan Mekvin, koji je konstruisao ovaj projekat, odlučio je da su dve Rolls Royce pogonske jedinice apsolutno neophodne za njegov automobil.

Ono što nas svakako neće iznenaditi je činjenica da je on na izgradnju ovog automobila potrošio obilje novca i vremena, a na kraju mu je dao ime Insanity. Pa Rajane, mi mislimo da je ovo ime sasvim odgovarajuće. Ukupno dvanaest godina je radio na ovom automobilu, pri čemu je sedam godina bilo posvećeno izradi šasije i tela, a ukupna cena ove konstrukcije je oko 90.000 kanadskih dolara. Po svemu sudeći, u jednom momentu mu je malo ponestalo novca, pa je, kako bi na aukciji kupio dva Rolls Royce motora prodao svoju Chevrolet Corvette. Mnogi ga kunu zbog ovoga i ne veruju šta je čovek uradio, a mi vas nećemo kriviti ako se pridružite toj grupi ljudi.

Ono što nas jeste iznenadilo, a vezano je za Insanity projekat, je činjenica da Mekvin nije imao nikakvo tehničko znanje pre izrade svog ludog automobila. Zapravo, mnogo inženjerskih tehnika je bilo potrebno za njegovu konstrukciju, a Rajan je sve usput učio dok je radio. Na samom početku, nije znao kako se pravilno koristi aparat za varenje!

Kada sve to uzmemo u obzir, posao koji je Mekvin odradio je zaista neverovatan. Ipak, nećemo svaki dan naići na automobil koji ide više od 600 na sat sa džet motorima, a koji je napravljen u nečijoj garaži. Šta više, ono što je još ređe je činjenica da je ovaj poduhvat izveo neko ko nije imao iskustva u konstruisanju automobila!

Na kraju, uprkos svom ludilu koje okružuje ovaj projekat, skidamo kapu Mekvinu!

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group