304ks iz 2.0 - Subaru WRX STI

Posle jače iteracije Subaru WRX S4, Japan dobija i drugačiji WRX STI model, koji iznenađuje sa podatkom da dobija 304ks i 2.0 motora turbo boxer motora ispod haube...

 

Kao što verovatno već znate, model za evropsko i američko tržište pokreće 2.5 turbo sa 305ks i 393Nm obrtnog momenta. U japanskoj verziji je pojačani motor 2.0 sa 304ks i 422Nm obrtnog momenta. Za razliku od WRX S4 koji dolazi isključivo sa CVT menjačem, STI se nudi i sa šestostepenim manuelnim prenosom. 

Sa obzirom na malu razliku u snazi od samo 8ks između STI i S4, Japanci imaju jednsotavan izbor. Komforniji S4, ili ultra STI model. 

WRX STI dolazi i sa Driver’s Control Center Differential (DCCD) sistemom, koji omogućava vozaču da izabere mod vožnje u zavisnosti od uslova na terenu.

Performanse još uvek nisu objavljene, ali će biti zanimljivo saznati šta kupic u Evropi i Americi misle o tome što u Japanu dobijaju STI sa lakšim i modernijim motorom, koji daje isti broj konja, a veći obrtni momenat. 

O.R.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group