Hamilton je pobednik dramatične trke u Singapuru


U trci koja je trajala okruglo dva sata, zahvaljujući periodu u kome je sigurnosno vozilo bilo na stazi, Daniel Rikardo je stao na podijum četvrtu godinu za redom i zauzeo je drugo mesto za ekipu Red Bull, ispred vozača ekipe Mercedes Valeterija Botosa...

Karlos Sains ostvario je svoj najbolji rezultat sa četvrtim mestom za ekipu Toro Rosso, Joljon Palmer je zabeležio isto sa osvojenim šestim mestom za Renault, dok je Stofel Vandorn takođe ostvario lični rekord staze sa sedmim mestom u McLaren bolidu. Ostali poeni otišli su Serđu Perezu i Estebanu Okonu iz ekipe Force India koji su završili na petom i desetom mestu, kao i Lensu Strolu iz ekipe Williams na osmom i Romainu Grosjeanu iz Haas tima koji je finiširao trku kao devetoplasirani.

Sa obilnim padavinama koje su počele nešto pre samog starta, Fetel je vodio trku sa linije i svoje teško zaslužene pol pozicije, ali ga je Maks Verštapen pratio u stopu, sa Kimijem Raikonenom iz Ferrari tima koji se priključio sa unutrašnje strane prilikom ulaska Red Bull bolida u prvi krug. U tom trenutku, Holanđanin se pronašao u Scuderia sendviču, nakon čega su se tri takmičara sudarila.

Verštapen i Raikonen su završili trku prethodne večeri izletanjem sa staze u krivini, usput skupljajući i potpuno nevinog Fernanda Alonsa, koji je katapultirao svoj McLaren sa putanje na tipičan način, podižući njegov nos gotovo do prevrtanja. Fetel je preuzeo vodeću poziciju, nakon čega je Hamilton nastavio da ga prati napadima sa spoljne strane, ali je nemački automobil oštećen na pravoj liniji, pri čemu mu je otkinut nosni deo, što je primoralo ekipu da završi njegovu trku.

Hamilton je nakon toga vodio Rikarda, sve dok krhotine nisu očišćene i pod vođstvom prvog od tri sigurnosna automobila koji su sinoć izlazili na stazu. Kada se trka nastavila u petom krugu, Hamilton je nastavio da otvara prolaz Rikardu koji je nažalost očišćen u 11. krugu kada je Danil Kvajt sa svojim Toro Roso udario u zid sedme krivine. Hamilton je još jednom uspostavio svoju prednost sa još nekoliko vezanih najbržih krugova, dok su tokom 24. uslovi trke postali dovoljno suvi za mekše gume.

Rikardo je uzeo ultra-meke pneumatike četiri kruga kasnije, dok je Hamilton to taktički učinio jedan krug kasnije i opet otvorio sebi put na prvo mesto, gde je ostao do pobede.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group