Novi MiTo “Quadrifoglio Verde” u Ženevi

Novi MiTo “Quadrifoglio Verde” predstavlja dinamičnu dušu kompaktnih automobila. On je osvojio one evropske kupce koji su osetljivi na italijanski stil i na tehničko savršenstvo koji pružaju zadovoljstvo u vožnji uz potpunu bezbednosti.


Spoljašnjost
MiTo “Quadrifoglio Verde” se prepoznaje po sportskom izgledu koga karakteriše zadnji spojler, sportski branik sa ekstraktorom pored nove brunirane oplate retrovizora, čeona rešetka, ručke vrata, okviri za prednje i zadnje farove i alu felne od 17 inča sa crvenim kočnionim čeljustima. Nova mat Magnesio siva boja karoserije posebno napravljena za MiTo Quadrifoglio Verde pojačava agresivan dizajn ovog sportskog kompakta i naglašava “Quadrifoglio Verde” logo koji se nalazi ispod pokazivača pravca.


Enterijer
Crni enterijer prati spoljašnji stil i istovremeno ističe niz noviteta koji naglašavaju sportski i dinamičan duh ovog modela. To se vidi u novom modelovanom kožnom volanu sa kontrastnim beli štepom, novim instrumentima sa QV logoom, Competizione kontrolnoj tabli sa “karbonskim” izgledom i novim specijalnim patosnicama. Unutra, crna koža prekriva ručicu ručne kočnice (sa belim šavovima), glavu i oblogu menjača i (sa ​​belim i zelenim šavovima).

Motor i menjač

Motor je srce i istovremeno pravi izvor snage svakog modela Alfa Romeo. I novi MiTo Quadrifoglio Verde nije izuzetak. U pogledu sportskog dizajna i snažnog izraza, automobil uvodi nov 1.4 MultiAir turbo benzinski motor koji u kombinaciji sa 6-stepenim menjačem i novom generacijom “Alfa TCT” duplog suvog kvačila razvija 170 KS pri 5500 obrtaja, maksimalnoj brzini i maksimalnom obrtnom momentu od 230 Nm pri 2500 obrtaja (povećava na 250 Nm pri 2500 obrtaja u sportskom režimu).


Najvažnija karakteristika ove verzije motora je izuzetan odnos težina/snaga, koji je uvek bio jedan od ključnih faktora za uspeh Alfa Romeo putničkih i sportskih automobila.

Želja da bude ispred svog vremena je kodirana u DNA Alfa Romeo MiTo-a i potvrđuje se novim motorom: pored toga što je prvi automobil koji nudi revolucionarni MultiAir motor, sada je prvi automobil u Italiji koji  nudi Alfa “TCT” automatski menjač sledeće generacije sa 135 KS 1.4 MultiAir Turbo motorom (dobio je nagradu za Najbolji novi motor 2011. godine od strane žirija sačinjenog od međunarodnih stručnjaka) i Start&Stop sistem.

Srce MultiAir-a je nov sistem upravljanja elektro ventilom koji smanjuje potrošnju goriva tako što kontroliše vazduh direktno preko usisnih ventila (bez korišćenja ventila za dovod goriva) i takođe smanjuje emisiju štetnih gasova (preko kontrole sagorevanja). Kao što i priliči nosiocu ​​koncepta “smanjivanja”, MultiAir je svestrana tehnologija koja se lako primenjuje na svim benzinskim motorima. Primeri uključuju novi 0.9 TwinAir motor sa 105 KS koji je nedavno uveden na novom modelu MiTo 2014.


Performanse
Najbolji sportski model Alfa Romeo MiTO nudi odlične performanse. On dostiže maksimalnu brzinu od 219 km/h, a ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 7.3 sekundi sa smanjenom emisijom štetnih gasova i potrošnjom goriva. U kombinovanom ciklusu, ove vrednosti su 5,4 l/100 km i 124 g/km CO2 emisije. U odnosu na prethodni Quadrifoglio Verde, i CO2 emisija (-11 %) i potrošnja goriva (-10 %) su poboljšani. Da ne pominjemo činjenicu da se Alfa Romeo energetske jedinice razlikuju po svom jasnom Alfa Romeo zvuku koji naglašava jedinstvenu prirodu automobila, a potpuno u skladu sa ograničenjima i aspektima zaštite životne sredine.


Standardna oprema i opcije

Veran svom imidžu tehnološkog automobila, nova modelska 2014. godina MiTo “Quadrifoglio Verde” nudi sve najbolje što je trenutno dostupno u oblasti informativno-zabavnog sistema i udobnosti. Dokaz za to je obimna standardna oprema koja uključuje automatski klima uređaj sa dve zone, tempomat, specijalnu kontrolnu tablu sa belom grafikom i “Quadrifoglio Verde” logoom, modelovani sportski volan sa belim štepovima i radio kontrolama (8 tastera), svetla za maglu, kočioni sistem “by Brembo” i električno podesivi retrovizori sa grejanjem, aluminijumska ploča na pragu sa Quadrifoglio Verde logoom, prednja sedišta sa lumbalnim podešavanjem (i sa podešavanjem visine).

Spojler i sportski zadnji branik, hromirane duple izduvne cevi, aluminijumske brunirane felne od 17 inča, spoljni “Quadrifoglio Verde” logo, obloga menjača sa dvostrukim belim i zelenim štepovima, ručica parkirne kočnice sa belim ukrštenim štepovima, brunirane kvake na vratima i okviri za prednja i zadnja svetla dolaze u standardnom paketu.

Štaviše, MiTo Quadrifoglio Verde, modelska 2014. godina, nudi novi UConnect sistem sa ekranom u boji osetljivim na dodir od 5", kao deo standardnog paketa i takođe je dostupan sa Tom Tom navigacionim sistemom. Sve što treba da uradite je da dodirnete ekran da preuzmete i slušate pravu muzika i putujete u ritmu roka. Nije slučajno da je od 2008. MiTo igrao glavnu ulogu u Alfa Romeo marketinškim kampanjama na koncertima, manifestacijama, DJ setovima, izložbama i elitnim događajima čiji je pokrovitelj bio ovaj brend. 

Konačno, enterijer može biti opremljen Sabelt sedištima sa naslonom od karbonskih vlakana napravljenim uz pomoć inovativne RTM (oblikovanje ubrizgavanjem smole) tehnologije, koja kombinuje sjajnu mehaničku otpornosti sa manjim dimenzijama i lakoćom.  Alfa Romeo Logo se izdvaja u centralnom delu Alcantara ® materijala. Sve je ukrašeno novim belim i zelenim štepom koji naglašava majstorsku izradu proizvoda na kožnoj ručki poluge menjača i na volanu, koji dolazi sa kontrolama za radio uređaj.


Nov QV Line paket

Inspirisan novom Quadrifoglio Verde verzijom, nov “QV Line” paket će uskoro debitovati u Distinctive nivou opreme za sve motore sa izuzetkom motora 1.4, 70 KS.

”QV Line” MiTo će se prepoznavati po posebnom obeležju spolja, sportskim zadnjim branikom i prefinjenom bruniranom čeonom ešetkom, kvakama na vratima, alu felne od 17 inča i okvirima za prednja i zadnja svetla. ”QV Line” paket će takođe uključivati i nov crni kožni upravljač sa kontrastnim beli štepom i crnom kožnom presvlakom za parkirne kočnice (sa belim štepom), glava i obloga menjača (sa belim i zelenim štepom).

Osim toga, kupac može da bira između 3 različite vrste sedišta sa belim i zelenim štepom koji odražavaju unutrašnje raspoloženje bilo kroz crnu tkaninu sa Alfa Romeo logoom (standardna oprema) ili, finom Frau kožnom presvlakom ili Sabelt sportskim presvlakama od karbonskih vlakana.

Asortiman Alfa Romeo MiTo 2014

Nova Quadrifoglio Verde verzija ukrašava MY 2014 Alfa Romeo MiTo asortiman predstavljen prošle godine i nastavlja da zadovoljava novu generaciju Alfa entuzijasta, klijentele uglavnom sačinjene od mladih ljudi koji sanjaju o kupovini bezbednog sportskog automobila jedinstvenog stila i sadržaja visoke tehnologije po razumnoj ceni.


Istovremeno, zbog fokusa na potrošnji goriva i emisiji štetnih gasova, kao i dinamičkom kvalitetu i kompaktnoj veličini, MiTo je postao atraktivan predlog i za stariju klijentelu u automobilskom svetu što, čini se, opravdava filosofiju “smanjivanja”. Trenutno, Alfa Romeo MiTo 2014 nudi 4 nivoa opreme u Italiji: Impression, Progression, Dinstinctive i  Quadrifoglio Verde i 10 boja, uključujući novu Antracit sivu, kao i ekskluzivnu mat magnesio sivu dostupnu za Quadrifoglio Verde modele. MiTo potvrđuje svoju veliku mogućnost prilagođavanja time što nudi 8 različitih dizajna felni, od kojih su 4 dostupne sa ekskluzivnom bruniranom ili dijamantskom završnom obradom.

U zavisnosti od verzije, kupci mogu da biraju iz širokog spektra efikasnih, pouzdanih i ekoloških motora: 70 KS 1.4, 78 KS 1.4, nov 105 KS 0.9 turbo TvinAir, nov 140 KS Turbo benzinski MultiAir sa “Alfa TCT” automatskim menjačem i nov vrhunski 170 KS 1.4 Turbo MultiAir benzinski motor sa “Alfa TCT” automatskim menjačem. Ponuda se završava sa dva turbodizel motora (85 KS 1.3 JTDM i 120 KS 1.6 JTDM) i 120 KS 1.4 Turbo motorom sa dvostrukim napajanjem (benzin/ TNG) koji sjedinjuje sportski duh i poštovanje životne sredine.

Koji god nivo opreme ili motor da odaberemo, Alfa Romeo MiTo ima obilje sigurnosne opreme u standardnoj verziji: 7 vazdušnih jastuka, ESC, Hill Holder (Sistem za pomoć pri kretanju uzbrdo), ABS, ASR, pomoć pri kočenju, MSR, CBC, Alfa K2 i Alfa Dinamičko upravljanje. Četiri paketa koji obuhvataju najpopularniju odatnu opremu i dodatke su na raspolaganju kako bi se dodatno prilagodile Distinctive verzije: Sport, Comfort i Lusso.

Quadrifoglio Verde: simbol italijanskih motornih trka od 1923

Ukratko, filozofija Alfa Romea koju izražava “Quadrifoglio Verde” se zasniva na stalnoj potrazi za savršenstvom prvo na takmičenjima, a zatim u proizvodenim vozilima. “Quadrifoglio” je postao simbol neraskidivo vezan za Alfa Romeo u 1923., kada je Ugo Sivocci odlučio da se trka u trci Targa Florio sa ovim simbolom na haubi svog “RL-a”, i kada je postigao prvu od deset pobeda ovog brenda u tom prestižnom takmičenju.

Pobeda daje pečat savršenom takmičenju: 432 kilometara Madonìe Circuit-a (4 kruga od po 108 km) u proseku 59,040 km/h, brzina koja je bila neverovatna u to vreme, pre svega s obzirom na uslove i težinu staze.

Uspeh Alfa Romea je toliko jasan da su ostali vozači Alfa Romeo tima - Enzo Ferara, Antonio Askara i Đulio Ramponi - odlučili da usvoje talični “Quadrifoglio Verde” za sve druge trke. Od ovog trenutka, ”Quadrifoglio Verde” je postao simbol Alfa Romeo trkačkih automobila, a kasnije je takođe korišćen u posebnoj seriji proizvodnih modela kako bi se pokazao kontinuitet između Alfa “touring” automobila i onih koji su dizajnirani za takmičenje.

“Quadrifoglio Verde” je bio taj koji se izdvajao u odnosu na tamno crveni Brili Perijev “P2”, kada je on osvojio prvi “World Car Racing Championship” u Monci 1925., a to je bila prva od pet svetskih titula koje je Alfa Romeo osvojio. Krajem 1920-ih, “Quadrifoglio Verde” je bio taj po kome se na trkačkoj stazi razlikovao Alfa Romeo napravljen od strane matične kompanije u odnosu na Alfa Romeo sa konjem koji se propinje, kojim je upravljao “Scuderia Ferrari”.

Godine 1950. i 1951. Đuzepe “Nino” Farina i Huan Manuel Fanđo osvojili su prve dve titule Svetskog prvenstva Formule 1 sa Alfa Romeom 158 i 159, renomiranim “Alfettas”. “Quadrifoglio Verde” je 1960-ih godina korišćen za “ready-to-race” verziju “Đulije”, “TI Super”, a onda nekoliko decenija u kombinaciji sa  Autodelta svetlo plavim trouglom na modelima od “GTA” do “33” u vremenskom okviru koji se proteže do Svetskog prvenstva, na kojem su se pojavile “33 TT 12” i “33 SC 12” 1975. i 1977. godine. Trkačka aktivnost Alfa Romea se nastavlja 1980. godine.  Nakon što se vratio u F1 1980., uspesi u trkama za “touring” automobile su ponovljeni (“GTV 6 2.5”) sve do velike pobede u “DTM” (“Deutsche Tourenvagen Mesterschaft”) sa “155 V6 Ti” 1993. i dugog niza pobeda “156 Superturismo-a” (1998-2004) .

Od standardnih Alfa Romea, nekoliko njih nose “Quadrifoglio Verde” znak. To su modeli visokih performansi proizvedeni između 1960-ih i 1980-ih. Neki nose simbol na karoseriji, a ne pojavljuju se u zvaničnom imenu (“Đulija TI Super”, “Giulia Sprint GT Veloce “, “1750 GT Veloce” - koji je zapravo zlatni –  “Alfasud Sprint”). Drugi su nosili “Quadrifoglio” u svojim zvaničnim nazivima s početka osamdesetih, kao što su “Alfasud TI Quadrifoglio Verde”, “Sprint  Quadrifoglio Verde” različite verzije “33 Quadrifoglio Verde”, “75 Quadrifoglio Verde” ( takođe sa SAD verzijom), Spider 2.0 “Quadrifoglio Verde”, “164 Quadrifoglio Verde”, i “145 Quadrifoglio Verde”.

“Quadrifoglio Verde” se vraća na MiTo 2008. a  2010. godine na Giulietta model, i to su novi modeli koji su zauzeli mesto u tradiciji najboljih Alfa Romeo automobila, oslanjajući se na nasleđe dinamičke performanse, bez kompromisa po pitanju efikasnosti, poštovanja životne sredine i udobnosti u svakodnevnoj vožnji. Zahvaljujući svojim sportskim i bezbednosnim karakteristikama, “Quadrifoglio Verde” verzije MiTo-a i Giulietta  su odigrale svoju ulogu Zvaničnog Bezbednog Vozila u različitim sezonama SBK Superbike Svetskog šampionata. Alfa Romeo je njegov sponzor od 2007., deleći iste vrednosti sportskog duha, tehnologije i bezbednosti na najvišim nivoima.

Danas se on nalazi u novoj modelskoj 2014. godini. Oba modela nose legendarni “Quadrifoglio Verde” i na taj način obnavljaju autentičnu strast koju dele milioni poštovaoca širom sveta što je, u stvari, tajna brenda koji je napisao neke od najvažnijih stranica u automobilskoj industriji u toku više od jednog veka postojanja.

FIAT

A.N.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group