Lincoln Navigator koncept ponovo u žiži

Ovo je Lincoln Navigator koncept koji je predstavljen na sajmu u Los Anđelesu. Ovo nije prvi put da ga vidimo...

 

U stvari, Lincoln nije promenio čak ni boju ovog koncepta, ali je opet u žiži interesovanja, a reći ćemo vam i zašto.

Lincol je do sada prodavao 30 - 40000 primeraka ovog modela svake godine, ali ovih dana je prodaja spala na jedva 10 000. Cadillac u poređenju, prodaje solidnih 30 000 primeraka Escalade-a svake godine, što je pad sa 60 000. 

Danas, Navigator je četvrti najprodavaniji model u Lincolnovoj ponudi. Rivali kao što je Range Rover, Mercedes GLS i Infiniti QX80 svi se prodaju značajno bolje od Navigatora. Kako bi ih stigao, Fordova poslednja luksuzna maarkaa mora da napravi veliki iskorak napred. Tu Navigator koncept pokazuje zašto je napravljen. 

Umesto da su malo izmenili Expedition i naplatili ga 50% više, Navigator koncept, koji je prvi put predstavljen na sajmu u Njujorku je uzeo novi pristup. Dizajniran je od nule, okrenut luksuzu, sa šest velikih sedišta, koja su podesiva na čak 30 načina, da bi u svakoj situaciji osigurali savršenu poziciju sedenja. Ekrani su na sve strane, tu je i garderober u gepeku, kao i neverovatna vrata. 

Ovo je definitivno nešto što Lincolnu treba, a i tržištu, tako da ostaje samo pitanje da li će se ovaj model stvarno pojaviti u proizvodnoj formi i koliko će biti izmenjen?

O.R:

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group