Samo 1311 primeraka Ferrarija F40 je napravljeno između 1987. i 1992. godine, ali ovaj primerak je drugačiji od ostalih...
Italijanska zver sa centralno postavljenim motorom je jedan od nekoliko umetničkih dela modernog automobilskog vremena. Dizaniran je da proslavi Ferrarijevih 40 godina postojanja, a bio je najbrži proizvodni automobil kada je lansiran, a takođe je poslednji primerak Ferrarija, koji je direktno odobrio sam Enzo Ferrari.
Ova kvaliteti bi od svakog automobila napravili instant klasik, ali F40 je išao i dalje od toga. Dizajnirao ga je Pininfarina, a napravljen je od kevlara, karbona i aluminijuma, a pokreće ga 2.9 twin turbo V8 motor sa 478ks. Ovo je značajna snaga za ono vreme, pogotovu kada se uzme u obzir da je težak sa 1100kg.
Kao što vidite i sami, ovaj automobil je dovoljno specijalan sam po sebi da ostavi utisak i da postigne odličnu cenu na aukciji. Osim kada je u pitanju ovaj primerak, sa brojem šasije 091573.
Ovaj automobil je jedan od 58 primeraka sa katalizatorom, za britansko tržište, a poručen je sa podesivim vešanjem direktno iz Maranella, a kupio ga je F.J. Connolly. Tu stvari postaju zanimljive.
Kada su u pitanju Ferrarijeve super mašine, svaka forma personalizacije se gleda popreko od strane kompanije. Daleko od toga da je personalizacija zabranjena, ali svako modifikovanje ovih automobila mu umanjuje cenu.
Sa ovim u vidu, shvatićete zašto je svaki Ferrari F40 koji je prodat bio iste boje, sa volanom na levoj strani, kao i šturim karbonskim enterijerom. Čak su i sedišta identična na svakom primerku. Conolly sa druge strane je hteo više komfora u svom automobilu, a pošto je bio dobavljač kože za Ferrari, uspeo je da dobije dozvolu da presvuče sedišta svog primerka kožom.
H&H je objavio ovu aukciju, ali automobil nije uspeo da dostigne potrebnu cenu. Očekivalo se ad postigine od 1 160 000 dolara do 1230 000 doalra, što je korektna cena za F40.
O.R: