NOVI DETALJI O ENZOVOM NASLEDNIKU

Kada se pojavi na sledećem ženevskom salonu automobila, Enzov naslednik biće pokretan doteranim 6.3-litarskim V12 motorom potpomognutim KERS-om.

Novitet koji Ferrari trenutno zove F150 neće se s tom oznakom pojaviti u prodaji, i bez obzira koji će naziv on nositi, buduće vlasnike čeka vrhunsko čudo tehnologije iz Ferrarijeve radionice…

Prilikom stvaranja F150 Ferrari je inspiraciju vukao iz svog F1 projekta. Nije samo vizuelno naslednik Enza blizak F1 bolidu, već je tu i brdo tehnologije koja dolazi upravo iz Formule 1. Baš zato dobar deo automobila odradio je, i odradiće Ferrarijev F1 odsek, koji je osim za izradu karbonske šasije na kojoj se radilo tri godine, zadužen i za KERS sistem koji će imati. Već smo ranije saznali kako će Ferrari za izradu njegove šasije koristiti četiri različite vrste karbona, a sada smo saznali kako će to Enzovom nasledniku doneti 27% više torzione čvrstoće.

Nadalje, međuosovinski razmak i visina automobila biće identični kao kod Ferrarija 458 Italia. Zbog težišta automobila rezervoar goriva i baterije od KERS nalaziće se iza vozača koji će sedeti u posebnom fiksiranom, po njegovoj meri izrađenom sedištu, dok će se podešavati nožne komande.

Za pokretanje ovog hibridnog ultra-automobila biće zadužen 6.3-litarski V12 sa više od 740 KS, pozajmljen od modela F12 Berlinetta, čija će snaga zajedno s onom dobijenom od KERS-a na pogonske točkove ići preko menjača s dvostrukom spojnicom. Spomenuti KERS ovom novitetu doneće bolje performanse, za 10% bolje ubrzanje i do 40% manju emisiju CO2. Uz to, KERS će Ferrariju F150 doneti precizno vektorisanje okretnog momenta, kontrolu trakcije i distribuciju sile kočenja.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group