Najverovatnije jedan od esencijalnih Rolls Royce modela, Phantom je ponovo lansiran pod BMW licencom, a pre nekoliko godina je njegova proizvodnja zvanično prekinuta...
Sada, dolazi do obnavljanja linije i biće kreiran kako bi zamenio prethodnu generaciju. Britanska marka kao proslavu ovog događaja predstavlja nekoliko neverovatnih Phantom modela koji su obeležili njihovu istoriju.
Prvi koji je predstavljen jeste 1927 Phantom I Freda Astaria. Drugi dolazi u vidu Phantom III modela Maršala Bernarda Montgomerija. Sada je Rolls Royce svetu otkrio treću varijantu automobila, koji je bio u vlasništvu, nikoga drugog do ser Malkoma Kembela.
Kao čovek koji stoji iza legendarnih Blue Bird vozila, Kembel je postavio nekoliko svetskih rekorda u brzini, kako na vodi, tako i na kopnu i postao je prva osoba koja je probila barijeru od 482 km/h. Ovo je postignuto na Bonneville motoru koji je opremljen avionskim motorom, kreiranim od strane kompanije Rolls Royce 1935. godine.
Ser Malkom je definitivno uživao prilikom vožnje moćnog Rolls Royce modela u svoje vreme takođe. Dve godine pre obaranja brzinskog rekorda, dostigao je 437 kmh u drugom modelu koji je pokretao RR motor u Dejtona Biču. Ovaj proslavljeni vozač kao nagradu dobio je 1933 Phantom II Continental model samo nekoliko meseci nakon toga.
Kraći i daleko više sportski model od standardnog Continental automobila, u svoje vreme predstavljao je najmoćniji primerak namenjen uličnoj vožnji koje je novac u tada mogao da priušti, iako nije proizvodio 2.300 ks iz 36,5 litara velikog aero motora kao njegov model Blue Bird. Njegov regularni automobil poseduje tablice AGO 1, ofarban je u svetlo plavu boju, dizajniran je od strane baker Material Handling korporacije, a opremljen je različitim dodacima, od aparata za gašenje požara do produženih izduvnih grana od devet inča.
N.Đ.