Imajući u vidu da je za većinu ljubitelja Bavaraca, BMW M3, a posebno retki M3 kabriolet, najtraženiji model nakon E30 verzije, Alpina automobili se takođe veoma visoko kotiraju na skali.
Proizveden u samo 67 primeraka, posebno za tržište Japana, Alpina B6 2.7 je zaista jedan od najređih modela iz E30 serije koji se mogu naći i predstavlja pravi dragulj za sve kolekcionare. Nije isključeno da se pojedini primerci mogu pronaći i na našim prostorima.
Sa šasijskim brojem #40, ovaj automobil je prvi put ugledao svetlost dana 1986. godine, kada je Alpina uzela 325i model i kreirala svoj B6 2.7.
Regularni 325i poseduje šestocilindrični motor zapremine 2,5 litara, koji je za potrebe kuće Alpina bio prerađen na 2,7 litara i dodato mu je 40 ks za totalnih 210 ks i 246 Nm obrtnog momenta, što ga je pretvorilo u najbrži E30 automobil svog vremena, sa maksimalnom brzinom od 225 km/h. Još jedna od lepih karakteristika koje krase ovu verziju jeste njegov petostepeni manualni menjač.
Aukcijska kuća RMSothebys tvrdi da je automobil prešao 35.539 km i da to odometar pokazuje, dok je ukupno stanje opisala kao izvanredno, sa nultim naznakama korozije i propadanja.
Sada prelazimo na lošu vest, a to je da ova aukcijska kuća očekuje da njihova Alpina B6 dostigne cenu između 50 i 70.000 dolara, što je približno cifri koja je potrebna za novi M3 model.
N.Đ.