Kia Sportspace koncept

Kia Motors će 3. marta na salonu automobila u Ženevi predstaviti inovativni koncept SPORTSPACE...

 


SPORTSPACE, koji je stvoren za duge vožnje, osmišljen je za brza putovanja sa maksimalnim komforom i minimalnim stresom, a u skladu sa tradicijom grand tourera i vikend izleta.

 

Dizajniran u Kijinom dizajnerskom studiju u Frankfurtu pod vodstvom Gregoryja Guillaumea, glavnog evropskog dizajnera, SPORTSPACE donosi jedinstven i privlačan oblik. Vozilo je nastalo kao rezultat posvećenosti modnom i uzbudljivom prevozu za četiri osobe, a koje je i prostrano i funkcionalno, bez žrtvovanja performansi, održivosti i štedljivosti po kojima je Kia poznata.

 

Sa grilom „tigrovog nosa“ prepoznatljiva Kia može se pohvaliti usklađenim proporcijama i jednostavnim, čistim površinama zbog čega SPORTSPACE na cesti ostavlja odvažan i dinamičan izgled. Istovremeno nudi visok nivo komfora i znatan praktičan prtljažni prostor.

“Odlučili smo se za dizajn koji predstavlja potpuno novi rod grand tourera – za aktivne ljude kojima vikendom treba razuman prtljažnik, ali ne nauštrb vožnje u stilu, sa komforom i sportskim elementima,” objašnjava Gregory Guillaume, Kijin glavni evropski dizajner.

 

*** Kia Motors Corporation spada među najuspešnije globalne automobilske kompanije sa naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Kompanija osnovana 1944. godine proizvede više od 3 miliona vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 170 država. Kompanija širom sveta zapošljava više od 49.000 ljudi i njihov adut je evropski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namenjenih evropskom tržištu poverena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svetski poznatog nemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne evropske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. Izrazito evropsku orijentisanost Kia dopunjuje svojom modernom fabrikom u slovačkoj Žilini i evropskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila sa rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i zvanični automobilski partner Svetskog prvenstva u fudbalu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rešenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group