Volkswagen Arteon viđen objektivom slepog fotografa

Više slika

Više slika

Kažu da je lepota u oku posmatrača...

Međutim, da li se neko zaista mora oslanjati na svoj vid kako bi mogao iskonski ceniti neke od najbojlih automobila današnjice, u ovom slučaju novi model Arteon, kompanije Volkswagen.

Nemački proizvođać automobila veruje da je odgovor na ovo retoričko pitanje - ne, zbog čega se upravo i obratila slepom fotografu kako bi promovisala kupe sa četvoro vrata u predstojećoj internacionalnoj marketinškoj kampanji.

Njegovo ime je Pit Ekert, on je Amerikanac koji živi u Sakramentu i ovo je njegov prvi projekat vezan za auto-industriju, tako da je morao da se pripremi za ovo snimanje na veoma zanimljiv način, prikupljajući sve informacije vezane za specijalne karakteristike i izgled novog Arteon modela.

Ekert, koji je izgubio vid kao zreo čovek nakon jedne duge i neizlečive bolesti, koristi svoj analogni fotoaparat kako bi slikao u potpunom mraku, kombinujući dugo vreme izloženosti i duple izloženosti, ali i pomeranjem različitih izvora svetlosti, kako bi stvorio određene dinamične efekte.

Rezultat njegovih zapanjujućih ostvarenja može biti viđen na fotografijama u našoj galeriji, a njih prati dvoipominutni snimak koji otkriva na koji način Ekert dolazi do svojih krajenje interesantnih fotografija.

"Novi Arteon model predstavlja ekspresivan, veoma napredan dizajn koji pomera granice. Pit Ekert je opisao dizajn automobila na svoj veoma jedinstven način. Fotografije koje su nastale predstavljaju izvorna umetnička dela i dodaju posebnu atmosferu koju je samo on mogao stvoriti. Mi iz kompanije shvatili smo da Pit poseduje veoma impresivnu ličnost i želimo da mu se zahvalimo na fantastičnoj saradnji koju smo ovim projektom ostvarili", izjavio je glavni i odgovorni direktor marketinga kompanije Volkswagen, Havijer Čardon.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group