SAAB izgubio brend

Ako ste se nadali da će se SAAB oporaviti u skorije vreme, onda moramo da vas razočaramo, pošto je National Elecric Vechile Sweden - NEVS, objavio da je brend otišao u istoriju...

 

National Elecric Vechile Sweden - NEVS, je švedsko-kineski konzorcijum, koji je otkupio veći deo kompanije SAAB, kao i ćerke frime Saab Automobile Powertrain AB i Saab Automobile Tools AB, zajedno sa fabrikom SAAB, nakon bankrota. Ipak, prava na ime SAAB, brend  i logo su ostali u rukama originalnih vlasnika, koji odbijaju da ih se odreknu. NEVS nije imao drugog izbora, osim da zaboravi na ime SAAB i pokrene novi brend. 

Potvrđeno je da će NEVS biti novo ime proizvoda, koji će uključivati i prvo električno vozilo, koje će biti bazirano na 9-3 platformi, a treba da se pojavi na tržištu tokom 2017. godine. Drugim rečima, SAAB ime se više neće koristiti, iako je NEVS imao pravo na ime, ali ga je izgubio posle bankrota i neuspelog pokušaja proizvodnje 9-3 modela 2014. godine. 

Sa novim ciljem da se bave proizvodnjom električnih vozila, NEVS planira da se pozicionira u Kinu, odakle će se spremiti za globalnu ekspanziju. Kompanija kaže da su strateški dogovori već postignuti, a među njima je  i onda sa Panda New Energy, o isporuci 150 000 električnih automobila i 100 000 električnih komercijalnih vozila. 

"Uz poštovanje naše istorije i nasleđa, želimo da nas prepoznaju kao - održivo mobilno rešenje, koje je posvećeno okruženju i fokusirano na rast koji će se bazirati na ovom brendu", rekao je Mattias Bergman, predsednik NEVSa. 

O.R:

 

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group