Prvi utisci - Mazda3 S Grand Touring

Više slika

Više slika

Da ste vi kompanija Mazda, verovatno bi vrištali i urlali o svojim automobilima na sav glas...

Ovim putem biste uputili strastvene molbe svima onima koji smatraju da su moderni automobili dosadni i da je sva radost vožnje deo daleke prošlosti. Nakon svega ovaj brend može čak da napravi i neverovatno velika terenska vozila sa tri reda sedišta, što u svakom slučaju predstavlja veliku zabavu. Da je život pravedan, automobil Mazda 3 bi mogao da bude viđen na svakom koraku, iz razloga što je relativno pristupačan model koji je neverovatno zanimljiv za vožnju u bilo kojoj situaciji.

Umesto toga, kompanija Mazda je napravila mnogobrojne promene na svom ovogodišnjem kompakt modelu ulaznog nivoa kako bi privukla daleko ekskluzivniju klijentelu. Ovo su neki od prvih utisaka vožnje modela Mazda 3 Grand Touring namenjenog za ovu godinu.

Nema promena

Kompanija Mazda je u toku životnog veka ovog modela napravila tri izmene, ali njih je prosto nemoguće primetiti. Navodno izmene su došle u vidu prednje maske hladnjaka, farova i zadnjeg branika, koji su neznatno izmenjeni, ali pored svetala, jako je teško razlikovati verzije iz ove i prethodne godine, osim kada su postavljeni jedan pored drugoga. Ovo je sasvim u redu, jer iako je trenutna linija modela 3 debitovala gotovo pre četiri godine, on i dalje izgleda veoma dobro i mnogo skuplje od svojih rivala u klasi.

Sitni detalji

Osveženi i uvećani budžet je očigledno potrošen velikom većinom na enterijer, u kome se Mazda 3 oseća prostranije i komfornije nego ikada pre. Serija CX-9 je dobila potpuno inovativne i usavršene komponente, ali kontrolna tabla, dugmići i informativno zabavni sistem modela 3 i dalje pružaju savremen osećaj. Redizajnirana centralna konzola dolazi kao mana jer sada ne postoji udobno mesto za odmaranje ruke između dva sedišta.

Uživanje u vožnji

Uvek bi trebalo da se opredelite za šestostepeni manualni menjač ovoga modela koji dolazi uparen sa četvorocilindrašem zapremine 2,5 litara, na ovaj način regulišete nedostatak prostora za ruku koja će takođe imati sasvim dovoljno zabavnih aktivnosti. Šalthebl modela je i dalje prava milina za upotrebu, dok je Mazda 3 jednom rečju veoma zabavan automobil. Na neki način, kompanija uspeva da stvara auromobile koji čak i najveću beogradsku gužvu mogu učiniti tolerantnom.

Lak za upotrebu

Deo ove radosti dolazi iz toga koliko je model 3 lak za vižnju. Prosto je nemoguće promašiti brzinu i odugovlačiti čak i onda kada ste užasan manualni vozač. Sa druge strane stiže i veoma topla preporuka svim auto školama, jer bi svaki novi vozač trebalo da uči na ovom vozilu.

Međutim Trojka nije više jedini igrač u gradu, jer je na tržište stigla i Honda Civic Hatchback koja je takođe veoma divna, prefinjena i efikasna, dok joj je cena ugrubo ista kao i ona modela kompanije Mazda. Tu je Chevy Cruze Hatch, koji je baziran na iznenađujuće elegantnom sedanu.

Bilo kako bilo, i dalje je veoma veliki užitak biti u ovom autu, koji je pre svega elegantnog i veoma luksuznog izgleda.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group