Nova TV reklama za novi Fiat 500L Living

Čitava mreža predstavništava brenda Fiat u Italiji održaće događaj „otvorenih vrata” 14. i 15. septembra, u svrhu lansiranja novog modela Fiat 500L Living koje je podržano multitematskom komunikacionom kampanjom uz pomoć glavnih medija na svim evropskim tržištima. 

TV reklama koju je osmislila agencija The Richards Group iz Dalasa (Teksas) snimljena je u Lisabonu, a režirao ju je Markus Walter (Markus Valter) u ime produkcijske kuće Movie Magic. Prvi deo TV reklame duhovito prikazuje neverovatnu sposobnost najkompaktnijeg MPV-a sa „5+2 sedišta“ u svojoj kategoriji: iako je dug samo 4,35 metara, u njemu ima mesta za 7 ili 5 osoba i gepek koji ima kapacitet od 638 litara, što je najveći kapacitet u toj kategoriji. 

U reklami se pojavljuju 4 prijatelja, 2 mladića i 2 devojke koji su krenuli na venčanje u modelu 500L Living. Dok su mladići na prednjim sedištima savršeno obučeni, devojke kasne i odlučuju da se presvuku u svečanu odeću na zadnjim sedištima. Uzbudljiva scena prikazuje mladiće kako vire u retrovizor dok se automobil okretno kreće po gradskim ulicama. Tačno na vreme stižu do crkve, izlaze iz automobila i ulaze kao dva savršena para pozvana na svečanost. U tom trenutku prikaz se menja i otkrivate da u trećem redu postoje još dva sedišta; reklama se završava zabavnim iznenađenjem kojem kao potpora služi slogan „više prostora, više mogućnosti“. 

Reklama naglašava pobedničke karakteristike modela Fiat 500L Living, za život punim plućima, koje kombinuju nepogrešivi dizajn brenda Fiat sa optimalnom ravnotežom između unutrašnjosti i spoljašnjih dimenzija. Uz to, bez obzira na to što je 20 cm kraći od karavana C segmenta, model Fiat 500L Living omogućava izuzetnu udobnost, prostor i kapacitet od 638 litara, koji se mogu uporediti sa kompaktnim karavanom, ali sa 20 cm manje i mogućnošću dodavanja dva sedišta. 

Zbog toga je novi model savršeno prvo vozilo za celokupnu porodicu, automobil koji se dopada velikom broju korisnika zahvaljujući svojoj kombinaciji stila, funkcionalnosti i efikasnosti. Kao što je prikazano asortimanom dostupnih verzija motora, uključeni su i jedan benzinski motor – 0,9 TwinAir Turbo od 105 KS – kao i dva turbodizel-motora: 1,6 MultiJet II od 105 KS i 1,3 MultiJet II od 85 KS, pri čemu ovaj poslednji dolazi i sa automatskim prenosom. Dva motora od 120 KS biće dodata do kraja godine: 1,6 MultiJet turbodizel i sjajni 1,4 T-Jet benzinski motor. 

Na kraju, ali ne i najmanje važno, kupci mogu birati između dva nivoa opreme (Pop Star i Lounge), oba sa 5 ili 7 sedišta,  iz izdašne palete od 282 kombinacije boja nastale mešanjem 8 različitih boja karoserije, 11 dvobojnih kombinacija, 6 različitih nivoa opreme unutrašnjosti i 3 boje oboda felne. Uz to, novi Fiat 500L Living pruža bogatstvo standardne opreme - uključujući kontrolu sistema klimatizacije, ESC sistem, Uconnect radio sa ekranom osetljivim na dodir i kontrolama na volanu, Bluetooth, USB konekciju - i širok asortiman izbornih stavki vrednih više kategorije, poput City Brake Control sistema, integrisanog sistema za navigaciju i zadnje kamere za pomoć u manevrima rikverca. 

Izvor: FIAT

A.N.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group