Loš mesec za hiperautomobile

Više slika

Više slika

Uništavanje hiperautomobila je postalo trend, ali koliko god da nemamo veze za tim, želimo da prestane.

Očigledno pronalaženje načina za razbijanje višemilionskih hiperautomobila ulazi u modu, zato što su nakon samo nedelju dana od incidenta u Ninrbergu u kome je potpuno demoliran Koenigsegg One:1s, koji se zakucao u zaštitnu ogradu, ulice Pariza i njihovi prolaznici postali svedoci javne egzekucije unikatnog modela Pagani Huayra.

Nazvan Huayra Pearl, ovaj Pagani je isporučen svom anonimnom vlasniku pre ne više od dva meseca, tako da činjenica da nije u njemu uspeo da uživa na pravi način, prosto slama srce. Ova predivna mašina je dizajnirana uz upotrebu inspiracije koja je preuzeta od prethodnih modela kompanije Pagani.

Ova inspiracija uključuje modele Zonda R, čiji se uticaj vidi na krovnoj konstrukciji, Pagani S i njegov potpis u vidu podeljenog zadnjeg stabilizatora i Huayra BC, koji je u ovom automobilu prepoznatljiv po svom prednjem spojleru. Sudeći po kompaniji Pagani, njihov Pearl je takođe kroz suptilne, stilske promene, dobio i uočljiva poboljšanja aerodinamike.

Za razliku od tehničkog kvara na automobilu Koenigsegg, u ovom slučaju nije potpuno jasno šta ili ko je uzrok istrebljenja ovako retke ptice, ali kruže glasine da je vozač koji je udario Pagani bio pijan kao letva. Imajući u vidu prirodu internet govorkanja, najbolje je da sve to uzmemo sa zdravom dozom rezerve. Šta više, javljeno je da je vozač hiperautomobila državljanin Saudijske Arabije, dok tablice ove zemlje na Huayra Pearl potkrepljuju ove tvrdnje.

Na svu sreću Horacio Pagani poseduje istoriju preuzimanja oštećenih automobila pod svoje krilo, potpuno ih restaurirajući ili dorađujući na taj način da zadovoljstvo njihovog vlasnika prilikom prvog pogleda na njih automatski potiskuje uspomene na nemile događaje. Baš tako kao što zvuče, ni jedna od ovih opcija ne dolazi jeftino, ali ni ljudi koji sebi mogu da priušte ovoliko jedinstven automobil sigurno nisu siromašni.

Iako izgleda da je tokom incidenta najveću štetu pretrpeo zadnji deo vozačeve strane, rezultirajući izgubljenim točkom, uništenim zadnjim krajem i izduvom inspirisanim Formulom 1, šteta ne deluje baš toliko velika da bi ovaj Huayra Pearl bio potpuno otpisan. Jedva čekamo da vidimo šta će Pagani da smisli dok bude ponovo sastavljao ovaj neverovatni automobil.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group