Lancia bez petogodišnjeg plana

Ukoliko ste ispratili izveštaje FCA grupe, mogli ste da primetite da su objavili petogodišnje planove za sve svoje brendove, osim za brend Lancia...

 

Izalijanski brend je u potpunosti zaboravljen u obraćanju Sergio Marchionnea i njegovih kolega, kao da ne postoji. Pominje se samo u jednom trenutku u prezentaciji FCA kada se govori kako će Lancia postati brend koji pokreće italijansko tržište. To i nije nova informacija, jer je ranije ove godine Marchionee u intervjuu rekao da bi Lancia trebala da postane brend koji će raditi samo za italijanske kupce. 

Trenutna ponuda Lancie za italijansko tržište obuhvata Ypsilon, Deltu, Themu i Voyager. Ipak, raniji izveštaji kažu da će Lancia biti svedena samo na model Ypsilon. Ovo znači da će legendarna Lancia postati brend za jednu zemlju, sa jednim modelom. Ne morate da budete prorok da biste shvatili šta sledi posle ovog poteza.

Dodajte u računicu Fiatovu strategiju koja obuhvata izradu "emocionalnih" automobila, što znači samo jedno, a to je polako gašenje Lancia brenda. 

O.R.

 

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group