Na papiru, Ferrari GTC4Lusso je uzeo sve što je moglo da vam se svidi kod FF modela i unapredio...
Ferrari ga naziva novim modelom, ali tehnički je u pitanju samo unapređena verzija. Sa druge strane, teško je ignorisati činjenicu da je mnogo novina na ovom automobilu, od dizajna do tehničkih detalja, pa i novog, jačeg, V12 motora i upravljačkog sistema.
Ferrari je uradio koliko je mogao sa unapređivanjem modela FF, bez da se previše približio F12 modelu i višem rangu. GTC4Lusso je sada klasa za sebe, pogotovu kada se uzme u obzir novi 4RM-S upravljački sistem koji dolazi sa E-Diff i SCM-E dodacima.
Unutra je sve novo, kao da je rađeno od nule. Dual Cockpit arhitektura možda nije po svačijem ukusu, pošto ne žele svi da suvozač ima sve informacije o tome šta se dešava iza volana.
Ferrari je lansirao i 10.25 inča ekran osetljiv na dodir, a tu je i kompaktniji volan zbog manjeg air bag-a, sa integrisanim kontrolama koje su ergonomičnije.
O.r: