Škoda Trekka

Škoda cveta pod vlasništvom VW grupe, a planira da se uključi ozbiljno SUV segment...

 

Sasvim je moguće da će postići svoj cilj, ali pre 50 godina oni su takođe pravili SUV model i to na mestu na kojem ne biste očekivali. 

Trekka je ušla u porizvodnju 1966. godine, na Novom Zelandu, mesto se zove Otahuhu. Šest godina kasnije, ovaj brend je napravio skoro 3000 primeraka ovog modela. Zašto je Škoda pravila automobile u sred Pacifičkog okeana? Zapravo zbog poreza i carine. Proizvodnja je nastavljena neko veme. 

"Škoda je uvek stremila rešenjima koja su pravljena za lokalna tržišta. Trekka model za sve terene koji se pravio u saradnji sa lokalnim partnerom je pravi primer ove filozofije", rekao je menadžer Škoda muzeja Andrea Frydlova. 

Pravljen je kao "robusni, kompakt, automobil za lokalne farmere i trgovce" kako ga je kompanija u to vreme reklamirala. Baziran je bio na šasiji od Octavie, koja je stizala iz Evrope na Novi Zeland. 

Napravljene su modifikacije na osnovi, koja je skraćena sa 2389mm na 2165mm. Pokretao ju je 1221cc motor sa 46ks i 87Nm obrtnog momenta, koji je bio povezan na četvorostepeni prenos, sa kojim je postizao maksimalnu brzinu od 110km/h, sa potrošnjom od 11 litara na 100 kilometara. 

O.r:

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group