Volvo uvek svojim korisnicima nudi više

Više slika

Više slika

Veliki broj vrhunskih proizvođača automobila ide korak dalje i svojim klijentima pruža neverovatne pogodnosti koje dolaze uz model za koji se opredele.

Upravo sa tim u vezi, dolazi vest o tome da kompanija Volvo priprema svoj servis konsijerža koji će biti dostupan svim vlasnicima modela S90 i XC90. Ovaj pilotski program biće pokrenut do kraja ovog meseca u San Francisku, a za cilj ima ukupno zadovoljstvo vlasnika pomenutih modela, koji će dostići obavljanjem svih obaveza vezanih za njihov automobil. Volvo će između ostalog predstaviti jednostavnu aplikaciju za pametni telefon koja će korisnicima njihovih modela predstaviti dostupne usluge, koje uključuju čišćenje automobila i dolivanje goriva, a posebno će naglasiti sve pumpe i servise koji se nalaze u blizini.

Kada korisnik unese svoj zahtev, sistem će ga proslediti najbližem Volvo servisnom centru, zajedno sa trenutnom lokacijom vozila. Kada korisnik stigne na prikazanu lokaciju dobija digitalni ključ koji može upotrebiti samo jedan put kako bi mogao da uđe u svoj automobil. Ova aplikacija inače obećava maksimalnu bezbednost, tako da svi vlasnici Volvo modela mogu bez ikakve brige da prepuste svoj automobil serviserima. Takođe, aplikacija će vlasnike obaveštavati o progresu tokom boravka njihovog mezimca u servisu, ali i o završetku tražene usluge.

Ovaj unikatni program konsijerža predstavlja rezultat intenzivnog istraživanja, koje je otkrilo da oko 70% vlasnika Volvo automobila želi pogodnije opcije za sipanje goriva, dok bi 56% odabralo pick-up servisne usluge koje su dostupne zakazivanjem. Oko 300 Volvo vlasnika će učestvovati u ovoj prvoj test fazi, a veći broj će im se priključiti malo kasnije. Volvo nije objavio da li će i koliko ova dodatna usluga koštati vozače njihovih automobila, ili ona pre svega predstavlja deo specifičnih servisnih programa.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group