Upoznajte se sa novim Navigatorom

Iako nije u potpunosti redizajniran, 2015 Lincoln Navigator je dobio osveženje na po pitanju eksterijera...

 

2015 Lincoln Navigator je veliki terenac koji je baziran na šasiji Forda F-150 i dostupan je sa sa kratkim (3 metra) i dugačkim (3.3 metra) međuosovinskim razmakom. Oba modela mogu da prevezu osam putnika i dolaze sa nezavisnim zadnjim sistemom za amortizaciju. Ovaj automobil je luksuzan, ali on, kao i njegov brat Ford Expedition, se ne žali kada je u pitanju težak rad. 2015 Navigator može da povuče četiri tone i izdrži 0.7 tona na ,,svojim leđima". Znači da ako prevozite pet putnika od po 90 kilograma, ovaj automobil može još da ponese 540 kg tereta. Pored toga, kraći Navigator ima prostor od 512 litara i zadnja sedišta mogu da se spuste, dok duža verzija ima prostor od 1206 litara. Na mnogim drugim terencima biste morali da oborite sedišta da bi dobili ovaj prostor. Ovaj automobil je pogodan za velike porodice i prtljag.

5.4l V8 motor je zamenjen sa 3.5l V6 motor sa duplim turbo punjačem. Navigator dobija najmoćniju verziju ovog motora (Ford ga zove EcoBoost) sa 380 ks i 623 Nm obrtnog momenta. U odnosu na V8 motor, V6 motor proizvodi 70 ks više i 128 Nm obrtnog momenta, ali taj obrtni momenat je dostupam i pri manjim brzinama. Kupci mogu da biraju između pogona na zadnje ili sve točkove. Ukoliko se odluče za pogon na sva četiri točka, biće im dostupno podešavanje pomoću koje biraju normalnu, komfornu ili sportsku vožnju. Gume na ovom vozilu pomažu vozaču kada se spušta niz strmnu stranu tako što usporava vozilo, dok vozač ne mora da reaguje. 

Lako se navučete na visoku vožnju kroz saobraćaj sa dobrom preglednošću. Takođe, novi električni volan je lagan kada je u pitanju parkinjanje, ali je još lakši kada vozite većim brzinama. Sportski mod čini da se ovaj automobil oseća još življim. Ovaj mod je toliko mekan da nećete osetiti ni najveća udubljenja na putu i još pomaže Navigatoru da bolje savladava krivine. Međutim, možda je konforni mod najbolje rešenje za dugačka putovanja, jer kada prolazite kroz krivine amortizacija se spušta i na taj čini ovaj automobil stabilnijim. Novi V6 motor je sjajan dodatak od strane Lincolna i stvarno pokreće ovog terenca od tri tone. Šestostepeni menjač radi besprekorno, ali kasni malo sa menjanjem kada nagazite ovaj automobil. 

Lincoln je unapredio potrošnju goriva zahvaljujući novom V6 motoru, ali ne mnogo. 2014 Navigator sa pogonom na dva točka je trošio 14 litara kombinovane vožnje (16 litara gradske vožnje i 11 litara na otvorenom putu) Kada je u pitanju 2015 Navigator sa pogonom na dva točka, on troši 13 litara kombinovane vožnje (14 litara gradske vožnje i 10 litara na otvorenom putu). Međutim, sa pogonom na sva četiri točka potrošnja ostaje na 13 litara. Navigator sa većim međuosovinskim razmakom i pogonom na dva točka troši isto 13 litara kombinovane vožnje, dok verzija sa pogonom na sva četiri točka troši jedan litar manje na otvorenom putu. 

Imate veliku porodicu, vozite prikolicu ili oboje? 2015 Lincoln Navigator je odličan izbor jer postoji svega nekoliko automobila na tržištu koja mogu da vuku veliki teret i da istovremeno prevoze nekoliko ljudi. Iako nije mnogo rađeno na njegovom dizajnu snaga predstavlja mali problem, ovaj automobil nije skup u odnosu na svoje rivale.

Međutim, ovom automobilu je teško pronaći parking mesto u velikom gradu, i ako vam nije potreban veliki prostor koji nudi ovaj automobil, onda možete da kupite Lincolnov MKC model koji je brži, stabilniji i troši manje goriva. Naravno, lakše ćete se sa njim i parkirati.

A. D. 

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group