Nova i ograničena serija Ferrari J50

Više slika

Više slika

Kompanija Ferrari je uspela da svoj poslednji projekat održava u tajnosti, sve do oficijalne prezentacije koja je održana u tokijskom Nacionalnom umetničkom centru.

Kreiran kako bi proslavio pedesetu godišnjicu brenda u Japanu, superautomobil, koji će biti proizveden u svega 10 primeraka, je baziran na modelu 488 Spider i izgrađen je u specijalnom projektnom odeljenju Ferrari Styling centra u Maranelu.

Automobil vraća targa stil kaoroserije, koji evocira na nekoliko voljenih Ferrari putničkih automobila sedamdesetih i osamdesetih godina prošlog veka, kako je proizvođač objasnio, što znači da za razliku od 488 Spider modela, koji koristi sklopivi metalni krov, J50 poseduje targa panele kreirane od karbona i smeštene iza zadnjih sedišta. Dodatno, Ferrari je težio ka izgledu prednjeg vetrobranskog stakla modela iz pedesetih godina, koji je posedovao efekat vizora kacige i stvarao uglađenu krivu liniju stakala obmotanih oko kabine.

Ali, ovo nisu jedine razlike između dva egzotična vozila, je se pslednji propinjući konj takođe prilagodio i jeziku futurističkog dizajna, koji može biti viđen u mnogo agresivnijim prednjim i tankim horizontalnim LED svetlima pozadi, kao i uvećanim prednjim krilima. Novi automobil poseduje još i crne pregradne linije koje se protežu unutar bočnih usisnika vazduha, podsećajući na GTO, F40 i F50 modele, dok dupla štop svetla na svakoj strani nisu korišćena još od F430 serije, difuzor inspirisan mlaznim avionima i komorama za nahnadno sagorevanje i komplet ojačanih aluminijumskih točkova od 20 inča.

Stvari u unutrašnjosti nisu toliko dramatične, a kabina kao jedine dodatake poseduje nove presvlake i crno crvenu šemu boja kožnih i alkantara detalja.

Pošto je je baziran na modelu 488 Spider, jedono je prirodno da novi Ferrari J50 deli njegov V8 motor sa 3,9 litara zapremine i duplom turbinom, koji je dodatno naštelovan kako bi isporučio dodatnih 20 ks, radi totalnih 680 konja. Nikakve brojke performansi do sada nisu objavljene, ali J50 bi trebalo da je malo agilniji od standardnog 488 Spider modela, kome je potrebno tri sekunde da ubrza od nula do sto, dok miu je maksimalna brzina matiranan na 325 km/h.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group