Počinje proizvodnja pakla na zemlji

Više slika

Više slika

Kada je Inferno ‘Exotic Car’ stupio na scenu pri kraju prošle godine, njegovo postojanje je bilo preispitavano sa različitih strana autoindustrije.

Ovo nije bilo bez razloga, jer su mnogi butik proizvođači automobila pali u zapećak i nikada nisu izbacili svoje automobile na tržište. Sigurno je da su Danteom inspirisana karoserija od "metalne pene" modela Inferno i njegove divlje performanse učinile da meksički hiperautomobil dođe pod lupu javnosti i privuče našu pažnju. Odmah nakon toga su svi želeli da saznaju više detalja od glavnih tvoraca automobila Inferno i kada će njihov neodoljivi model ući u proizvodni segment.

Ovo će se, sudeći po direktoru marketinga Manuelu Lagunu, dogoditi u sledećih nekoliko meseci i svi automobili će se proizvoditi u Italiji. 8 od 11 jedinica prve serije ovog modela, koliko je određeno za proizvodnju, su procenjeni na 1,9 miliona evra po pojavljivanju. Iz motora sa dve turbine modela Inferno, će biti istisnuto ništa manje od 1.400 ks i 1.526 Nm obrtnog momenta, dok je za njegovo kreiranje zadužen "jedan veoma važan proizvođač" čije će ime biti objavljeno onda kada počne proizvodnja automobila. Šasijske komponente su takođe došle od strane svetski renomiranih brendova, ali ti detalji moraju ostati u tajnosti za sada. Do sto iz mesta će putovati za 2,7 sekundi i maksimalna brzina automobila će iznositi preko 395 km/h.

Motor će biti vizuelno atraktivan, jer kompanija želi veliki uticaj u svetu automobilizma i nešto što može prevesti dizajn njihovog automobila. Antonio Ferioli je glavni dizajner ovog projekta sa velikom istorijom dizajniranja i projektovanja internih i eksternih komponenti za širok opseg egzotičnih automobila uključujući i Lamborghini Veneno, Reventon Roadster i Asterion, unoseći svoj doprinos u respektabilnost svakog pojedinačnog modela. Iako je Antonio Ferioli pomogao prilikom stvaranja dizajnerske funkcionalnosti, celokupan dizajn je inspirisao izvršni direktor Alvaro Gutieres Očoa i meksička dizajnerska kuća Dozerek, koji su za cilj imali kreiranje lošeg momka u svetu hiperautomobila, koristeći preterano agresivne i uvećane linije inspirisane Danteovim paklom.

Ovom automobilu bi verovatno bolje pristajalo ime "Superautomobil iz pakla". Sa svim ovim na umu, posao na održavanju svojih putnika čvrsto ovde na zemlji jeste ono što odvaja Inferno od njegovih rođaka hiperautomobila. Sigurnost će biti jedna od njegovih najvećih osobina. Inferno poseduje četvrti nivo oklopnog vozila, ali manje od 1.200 kilograma težine. Ekskluzivna legura cinka i aluminijuma ublažava udare istežući se i do sto originalnih dužina bez ikakvog gubitka svojih osobina. Što je još bolje, delovi za karoseriju koji imaju udela u sudaru mogu biti ponovo korišćeni i garantovani, krčeći ovoj neverovatnoj leguri put u veoma skupoceno tržište hiperautomobila.

Gutieres je sastavio tim inžinjera i poslovnih eksperata kako bi za puteve kreirao egzotično vozilo, ali su planovi budućih modela već skicirani. Sada možemo sa nestrpljenjem isčekivati prvu vožnju prvog proizvodnog modela Inferno, koji će ovu kompaniju odvesti u sami vrh sveta proizvođača automobila. Zagarantovano ćemo biti veoma iznenađeni svim onim što će postići.

N.Đ

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group