Predstavljen na sajmu automobila u Ženevi 2014. godine, Lamborghini Huracán je postao sinonim za kontinuiranu evoluciju u Automobili Lamborghini, pomerajući granice vozačkog iskustva za svoje kupce kroz godine...
Nazvan po čuvenom biku zbog svoje hrabrosti, Huracán danas predstavlja najversatilniji super sportski automobil Lamborghini brenda, koji može ispoljiti svoj puni potencijal ne samo na putu i trkačkoj stazi, već i na snegu, prljavštini i pesku sa nedavnim modelom Sterrato.
Huracán je takođe bio prvi serijski model koji je uključio značajne tehnološke inovacije. Neki primeri uključuju digitalni displej na kontrolnoj tabli, prvi put predstavljen na modelu Huracán LP 610-4; ALA sistem (Aerodinamica Lamborghini Attiva) razvijen na Huracán Performante; i CCM-R kočnice preuzete iz Formule 1, prvi put korišćene na Huracán STO modelu. Ove tehnologije su na kraju postale deo Lamborghini DNK, formirajući ključne komponente kasnijih modela. Na primer, futuristički okvir modela Revuelto je napravljen od Forged Composite materijala, specijalnog kompozitnog materijala patentiranog od strane Lamborghini brenda i komercijalno lansiranog na Huracán Performante. Ove inovacije su doprinele komercijalnom uspehu Huracán modela, koji se proizvodi od 2014. godine.
2014 Huracán LP 610-4: “Instinktivna Tehnologija”
Huracán LP 610-4 kupe je premijerno predstavljen na sajmu automobila u Ženevi 2014. godine, sa V10 motorom koji isporučuje 610 KS pri 8250 obrtaja u minuti. To je automobil sa pogonom na sva četiri točka i, po prvi put, uključuje Lamborghini LDF dual-clutch sistem. Opcije vožnje su Strada, Sport i Corsa. Ima karbonsko-keramičke kočne diskove i MagneRide amortizere sa elektromagnetnim kontrolnim sistemom, i prvi je Lamborghini koji uključuje digitalni displej na kontrolnoj tabli sa 11” klasterom. Spyder kabriolet verzija je predstavljena 2015. godine.
2016 Huracán LP 580-2: “Uživanje u Tehnologiji”
Huracán kupe i Spyder u verzijama sa pogonom na zadnjim točkovima stižu 2016. godine, namenjeni za “zabavu u vožnji”. Model je dizajniran za tradicionalne puriste vožnje koji žele brzinu, ali i automobil za uživanje u ležernoj vožnji bez forsiranja do krajnjih granica. Ovaj Huracán nudi motor od 580 KS pri 8000 obrtaja u minuti. Ima estetske promene na prednjem delu i vazdušne usisnike koji su veći kako bi bolje hladili zadnje kočnice.
2016 Huracán Performante: “Oblikovan Vetrom”
Huracán Performante je prva verzija Huracán modela dizajnirana za sportske performanse. Motor dobija dodatnih 30 KS, dostigavši 640 KS pri 8000 obrtaja u minuti, sa 600 Nm obrtnog momenta pri 6500 obrtaja u minuti. Međutim, ceo automobil dobija ekstremni preobražaj, ne samo motor. Za Performante, smanjenje težine je bilo jedan od glavnih ciljeva, postignuto opsežnom upotrebom Forged Composite (ojačanih karbonskih polimera koji se zajedno kuju) u eksterijeru i enterijeru automobila, smanjujući težinu za 40 kg. Patentirana od strane Lamborghini brenda, ova tehnologija kombinuje maksimalnu otpornost i smanjenu težinu. Performante takođe uključuje naprednu aerodinamiku sa novim ALA (Aerodinamica Lamborghini Attiva) sistemom koji donosi vrhunsku tehnologiju u super laganom paketu: skoro 80% lakši od tradicionalnog sistema. Zahvaljujući kontroli aerodinamičkog protoka, inovativni ALA sistem omogućava postizanje optimalnog ponašanja u zavisnosti od tipa upotrebe. Dodatne karakteristike Performante uključuju rekalkulisane sisteme upravljanja i kontrole MagneRide vešanja, plus tvrđe opruge za poboljšanje ponašanja automobila tokom trkačke vožnje. Spyder kabriolet verzija je predstavljena 2017. godine kao dopuna ponudi. Zahvaljujući svojim performansama, Huracán Performante je postavio novi rekord kruga u svojoj kategoriji 2016. godine na Nürburgringu, postavši vrhunski super sportski automobil svog vremena.
2019 Huracán EVO: “Svaki Dan Pojačan”
Lamborghini V10 je potpuno prepravljen i estetski i mehanički sa Huracán EVO1 kupe i Spyder modelima lansiranim 2019. godine. Motor sada generiše 640 KS pri 8000 obrtaja u minuti, sa 600 Nm obrtnog momenta pri 6500 obrtaja u minuti. EVO ima potpuno novi prednji kraj koji poboljšava potisak, dok su difuzor i pozicija izduvnih cevi i hladnjaka na zadnjem delu estetski inspirisani Performante modelom, odakle je motor preuzet. Redizajnirani zadnji spojler donosi petostruko poboljšanje potiska u odnosu na prethodni model. MagneRide vešanje dobija unapređenje i sada se prilagođava tipu vožnje koristeći elektromagnetnu struju. Za poboljšanje dinamičkih performansi, Lamborghini Dynamic Steering (LDS) je uparen sa Lamborghini All-Wheel Steering (LAWS), što poboljšava vožnju u gradu i omogućava veće brzine u krivinama na stazi. Novi infotainment sistem debituje sa potpuno novim centralnim 8.8” HD displejom, kombinovanim sa Lamborghini Integrated Vehicle Dynamics (LDVI) tehnologijom koja ima sposobnosti predikcije načina vožnje na osnovu komandi volana, papučice gasa i kočnice, i analizom spoljašnjih varijabli kao što su tip površine puta i lateralne, longitudinalne i vertikalne sile koje deluju na automobil.