Evo prvih fotki Huracan-a!

Ogromno interesovanje za novi Lamborghini je verovatno ono što je nateralo pojedine izvore da pre zakazanog termina objave nove pojedinosti o modelu Huracán LP610-4. Uz nove fotografije stigli su i prvi službeni podaci o tehničkim karakteristikama ovog automobila.



Pre svega, recimo da je Huracán legendarni bik koji je nastupao u Alicanteu, u Španiji, 1879. Što se automobila tiče, potvrđeno je da će ga pokretati poznati, ali značajno dorađeni atmosferski 5,2 V10 snage 610 KS (448 kW) pri 8250 o/min (50 KS više od Gallarda) i najvećeg obrtnog momenta od 560 Nm pri 6500 o/min (20 Nm više od Gallarda). 

Huracán će, prvenstveno zahvaljujući šasiji izrađenoj od aluminijuma i karbonskih vlakana i karoseriji od aluminijuma i plastike ojačane karbonskim vlaknima, težiti 1422 kg, a za ubrzanje do 100 km/h će mu trebati 3,2 sekunde, do 200 km/h svega 9,9 sekundi. Masa je dakle neznatno veća od Gallardove, ali Huracánove dimenzije su neznatno veće. Rast međuosovinskog razmaka bi trebalo da poveća ponudu prostora u putničkoj kabini.

Najveća brzina za sada nije poznata, a iz Lamborghinija je potvrđeno da će se ona kretati iznad 325 km/h. Motor zadovoljava Euro6 norme i prosečna potrošnja će se kretati oko 12,5 l/100 km. 

Spomenuta snaga i momenat se usmeravaju na obe osovine putem standardnog 7-stepenog menjača pod službenim imenom Lamborghini Doppia Frizione (LDF) i eleketronski nadziranog sistema pogona na sva četiri točka. Vozač će moći da izabere između tri načina rada: Strada, Sport i Corsa. 

Za sigurnost će se, između ostalog, brinuti standardne carbon-ceramic kočnice, podesivi sistem upravljanja (Lamborghini Dynamic Steering), a od ostale opreme vredi izdvojiti veliki 12,3-inčni TFT ekran infotainment sistema. Takođe, rast kvalitete izrade i uređenja enterijera je očigledan. 

Cena će biti poznata bliže premijeri na ženevskom auto salonu, nakon koje će uslediti i prve isporuke. 

Internetom su počele da kruže prve fotografije, ili bolje reći službeni renderi. Službene potvrde još uvek nema, a mnogi su ostali skeptični prema njima upravo zato što je reč o renderima, a ne fotografijama stvarnog modela. 

Sa druge strane takva praksa je česta kod auto proizvođača i samo to ne treba da znači da je reč o pogrešnom prikazu novog razjarenog bika. Izvor ovih fotografija je italijanska LaStampa, koja je ih je u povukla sa svoje stranice nakon nekog vremena, a sumnjamo da bi sklanjali rendere koji "ne prikazuju pravu stvar". 

Treći argument u korist toga da su ovo originalni prikazi je AutoBildov video zadnjeg kraja automobila, začinjen sa zvukom motora, koji na prvi pogled odgovara priloženim fotografijama/renderima automobila. 

Ipak, 100% sigurni ne možemo biti pa je najbolje da sami procenite... 

Na kraju recimo spomenimo i jedan vrlo zanimljiv detalj. Na zadnjem blatobranu navodno stoji oznaka LP610-4, što znači da će Huracanov V10 razvijati snagu od 610 KS i imati pogon na sva četiri točka. Sve je to u skladu sa očekivanjima, a kažemo "navodno" jer tako tvrde oni koji su uspeli da uvećaju sliku do te mere.


Nove fotografije možete pronaći u galeriji.

O.R.


Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group