2016 Audi TTS

Više snage, više stajlinga, više TT...


Novi Audi TT je zabavan za vožnju, ali 220 ks nije dovoljno da zadovolji ljubitelje brzine u današnjem svetu visokih performansi.  Postali smo razmaženi sportskim automobilma i kupeima koji imaju makar dva cilindra više od Audija. Dobre vesti su da je Audi još jednom predstavio TTS model koji će odgovarati ljubiteljima brzine.

Ovaj automobil bi trebao da se nađe na američkom tržištu sredinom 2015. godine kao 2016 model, i imaće 292 ks i 36 Nm obrtnog momenta zahvaljujući EA888 četvorocilindričnom motoru sa turbo punjačem. Inače, evropski modeli će imati više snage. Iako ovaj automobil nema veći broj cilindara, dodatne 72 ks i 22 Nm obrtnog momenta prave znatnu razliku. Kao i TT model, TTS EA888 motor se uklapa u standarde turbo motora, emitujući prelep zvuk koji se prenosi preko izduvnih grana. Na primer, kada menjate brzine pod teretom čuje se slatko pucketanje iz auspuha.

Performanse ovog automobila su impresivne. Naime, ovom automobilu je potrebno 4.9 sekunde da ubrza od 0 do 100 km/h (0.7 sekundi brže od standardnog TT modela), dok njegova maksimalna brzina iznosi 249 km/h. Kada je u pitanju prenosni sistem, Audi nudi samo šestostepeni automatski menjač uz ovaj automobil. Takođe, Quattro sistem je standardan, ali šteta da pored takvog sistema Audi ne nudi i manuelni menjač, makar neće kada je u pitanju američko tržište.

Iako je baziran na Volswagenovoj MQB prednjem pogonu platformi, Audi TTS se ponaša veoma dobro u krivinama. Impresionarani smo električnim servo volanom koji precizan, lak i daje odlične povratne informacije. Enterijer ovog automobila morate da volite. Kontrolna tabla je dizajnirana da izgleda kao avionsko krilo, i u TTS modelu imate više naprednijih stvari nego u standardnom TT modelu. Materijali unutar kabine su izrađeni od najkvalitetnijeg materijala i Audi nije pokušao da imitira svoj tradicionalni izgled.  

Kao i TT, TTS model je opremljen sa TFT displejom koji se nalazi ispred vozača i ima navigaciju. Kontrolna tabla sjajno izgleda, ali mana joj je što može da lako odvuče pažnju vozaču. Sa većom snagom i praktično istom masom, TTS nema problema da se odvoji TT modela. Očekuje se da će Audi da izbaci još jaču verziju TT modela, tj.  izbaciće TTRS model koji će imati motor zapremine 2.5l sa pet cilindara, a proizvodiće 400 ks. Do tada, TTS će dobro odrađivati svoj posao. 

A. D.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group