2015 Toyota Sienna

Ima sve što bi kupac jednog kombija poželeo...


2015 Toyota Sienna je jedini kombi koju nudi pogon na sva četiri točka. Pored toga, ima sve što ide uz ime ove japanske kompanije, a to je: kvalitet, izdržljivost i pouzdanost. Što se tiče osveženja za 2015. godinu, rešetka napred je je promenjena na LE, XLE, i modelima čija je proizvodnja ograničena, ali i pored toga prednji izgled je ostao skoro nepromenjen.

Enterijeru je posvećeno više pažnje, unutar koga su postavljeni materijali koji su lepši na dodir, unapređeni audio sistem i ekran od 4.2 inča. koji se nalazi u svim modelima, osim u L i LE modelima. Osnovni L model dolazi sa ekranom od 6.1 inča, a LE model sa ekranom od 7.0 inča i Bluetooth konekcijom. Zadnja kamera je standardna u svim modelima, međutim, tu je i Easy Speak sistem koji pojačava glas vozača kako bi ga mogli čuti putnici u drugom i trećem redu sedišta. Sedenje u drugom i trećem redu ovog kombija nije uopšte loša stvar, već potpuno suprotno. Ima mnogo mesta za odrasle i njihove noge, a ekran od 16.4 inča koji se nalazi iznad prvog reda sedišta može da prikazuje dva videa istovremeno.

Siennin standardni V6 motor zapremine 3.5l ( koji proizvodi 266 ks i 332 Nm obrtnog momenta) i šestostepeni automatski menjač su prebačeni iz modela za 2014. godinu. 2015 Toyota Sienna je čvrsta i kvaliteno napravljena, a japanska kompanije malo pomerila retrovizore kako bi se smanjila buka koju proizvodi vetar. Rezultat svega toga je tiša kabina. Inžinjeri koji su odgovorni za šasiju su radili malo na amortizaciji i učinili da ovaj kombi bude mekši u odnosu na model iz 2011. godini. Misija je obavljena.

Dakle, smanjena je buka i povećan kvalitet vožnje. U čemu je onda problem? Ovaj kombi nije zabavan za vožnju! Pre svega, ukoliko ovaj kombi uporedimo sa Hondom Odisey dolazimo do  zaključka da V6 motor nije toliko jak kao što smo očekivali, a ni volan nije baš sjajan. Treba napomenuti da kada mislimo da nije zabavan mislimo na sve komponente ovog kombija, kao što su: snaga, agilnost i kočnice.

Ovo je jedini kombi koji nudi pogon na četiri točka, što znači da je pogodan za sve uslove. Ipak, ovo je isto i najskuplji kombi u svojoj klasi, i zato uzmite u obzir i druga vozila .  

Cena za ovo vozilo se kreće od 23 100 do 34 100 eura. 

A. D. 

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group