2015 Subaru Legacy 2.5i

Ovaj automobil ima pogon na sva četiri točka. Ukoliko se odlučite za njega, možete da uštedite 2000 eura...


Kada je u pitanju prodaja automobila na američkom tržištu, Subaru je povećao svoj procenat prodaje i na taj način prestigao Volskwagen. Japanska firma se nada da će novi Legasy mnogima biti prvi izbor kada su u pitanju limuzine, prvenstveno zbog toga jer su istraživanja pokazala da su limuzine popularnije od terenaca. Subaru ima svoje načine pomoću kojih prodaje svoja vozila, baš kao što su Šveđani imali svoje sve dok ljudi nisu prestali da kupuju švedska vozila i počeli da kupuju, pa, Subaru. S obzirom na to da poslednji Legasy nije bio mnogo udoban, ljudi iz Subaru-a su popravili tu grešku i ovaj model učinili udobnijim i prefinjenijim. Druga vozila koja imaju pogon na četiri točka i spadaju u grupu limuzina su Ford Fusion i Chrysler 200. Ukoliko želite da kupite jedno od ova dva vozila, imajte u vidu da cena za Ford iznosi 25000 eura, dok ćete za Chrysler morati da izdvojite 20000 eura. Ipak, Subaru-ov model je 2000 eura jeftiniji, što može da utiče na odluku mnogim kupaca.

Prenos snage je mnogo bolji kada se koristi manuelni menjač, dok CVT menjač i nije previše dobar za automatsko menjanje brzina kao što su to automatski menjači sa duplim kvačilom. Takođe, možete pronaći automobile u klasi koji imaju pogon na sva četiri točka ili pedalu za kvačilo, ali ne možete imati oboje. Subaru Legacy 2.5l je zbog pogona na sva četiri točka težak 1.5 tona, međutim, lakši je od Chervroleta Malibu-a i Hyndai Sonat-e. Iako ima istu težinu kao Ford Fusion, Subaru je mogao da ovaj automobil napravi lakšim je i dalje previše težak za limuzinu sa motorom od četiri cilindra. Ipak, novi Subaru je mnogo lakši od drugih automobila, vožnja u njemu je veoma prijatna i udobna, a kožna sedišta čine da se osećate kao da se vozite u nekom skupljem automobilu. Enterijer je veoma lep, sa kožnim sedištima koja su, kao što smo već rekli, prijatna i udobna, felgama od 17 cola i ekranom od 7 inča.

Kada vozite Subary Legacy 2.5i imate osećaj kao da igrate simulator na kompjuteru. Možda malo preterujemo kada kažemo da je vožnja ista kao u simulatoru, ali u određenim trenucima imate osećaj kao da je robot preuzeo kontrolu nad vozilom.  S obzirom na to da je kompletno redizajniran, novi Subaru Legacy 2.5i izgleda kao sportski automobil, posebno kada pogledate njegovu prednju masku. Ipak, Subaru nije sasvim slučajno redizajnirao ovaj model, jer sada automobil bolje seče vazduh, a rešetka automobila se automatski otvara i zatvara, a to zavisi od temperature motora.  2015 Subaru Legacy je najtišiji, najbezbedniji i najštedljivi Legacy koji je Subaru napravio. Legacy nije samo lep automobil, već udoban, praktičan i dobro opremljen. Takođe, pregled iz automobila je veoma dobar, baš kao što smo navikli od Subaru-a. 

Dakle, da sumiramo... 2015 Subary Legacy je odličan automobil koji je namenjen isključivo porodičnim ljudima. Ukoliko se uzme u obzir da je jedan od jeftinijih modela na tržištu, ovaj automobil se nameće kao veoma dobar izbor. Pored toga, plaćate automobil koji se nalazi u rangu srednje klase, a za uzvrat dobijate veoma udobnu vožnju. Ovo je zaista neverovatan automobil. Svaka čast, Subaru!

A. D. 

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group