2015 Subaru WRX

Pozdravite našu reli raketu...


I pre nego što je kreunuo u proizvodnju, Subaru BRZ je privlačio veliku pažnju. Kao koncept iz 2011. godine, lagani automobil sa pogonom na zadnje točkove je ukrao svu slavu WRX modelu. Jednostavno je razbio sve njegove igračke i ukrao mu sobu. Uprkos tome što se nalazi u senci BRZ i STI modela, WRX pokazuje da je vredan poštovanja. Međutim, zahvaljujući ovoj zdravoj konkurenciji, inžinjeri ovog modela su morali da dobro razmisle šta će drugačije da ponude u odnosu BRZ i STI modela. I dok 2015 Subarua WRX pokreće novi motor sa direktinim ubrizgavanjem, šasija je ono što je najbolje na ovom automobilu. Pored toga, ovaj model ima lagani volan i pristojnu vožnju.

Ukoliko odaberete Premium paket, vaš automobil će biti opremljen sa svetlima za maglu, šiberom, spojlerom, sedištima koja se greju, retrovizore koji se greju i sprej koji se koristi za odmrzavanje vetrobrana. Ipak, uprkos imenu paketa, enterijer nije poseban i korišćeni su obični materijali za njegovu izradu. Nedostaje nam električno podešavanje sedišta, koža, LED svetla i paljenje na dugme. Međutim, ako vas zanima koji je model najbolji kada su u pitanju performanse, savetujemo vas da uzmete četvorocilindrični motor koji proizvodi 268 ks, jer ćete sa njim brzo dostići veliki broj obrtaja. 

Ovaj automobil od 0 do 100 km/h, prema podacima iz Subarua, ubrzava za 5.4 sekundi, dok njegova potrošnja iznosi 9 litara na 100 kilometara. 2015 Subaru WRX i dalje možda opravda značku koju nosi, jer zahvaljujući pogonu na sva četiri točka lako savladava krivine. Takav pogon nedostaje Ford Focusu ST kako bi dobio balans koji ima WRX model. Sistem koji pomaže WRX modelu da bolje prolazi kroz krivine utiče na prednje kočnice koje stežu prednje točkove i na taj način olakšavaju automobilu ulazak u krivine. 

Potrebno vam je samo nekoliko kilometara da biste shvatili da je vožnju u WRX modelu črvršća u odnosu na prethodni model. Iako je dužina ovog automobila povećana za 15 milimetara, veličina je skoro ista. Takođe, iako veličina ovog automobila nije mnogo povećana, prostor enterijera se povećao i putnici koji budu sedeli pozadi će imati više prostora. Oni koji hoće da kupe ,,hatchback" automobile će morati da posete salon Volkswagena ili Forda, jer WRX dolazi samo u obliku limuzine. Sve u svemu, kupci bi trebali da budu zadovoljni šta dobijaju za svoj novac. Inače cena za 2015 Subaru WRX iznosi 20 800 eura. 

A. D.    

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group