2015 Mercedes S550 Hybrid

Hibrid tehnologija za kantri klubove...


Samo pre 22. godine, Mercedesova S- klasa je po prvi put imala više od 400 ks, odnosno imala je 402 ks i 6.0l V12 motor, što znači da je tadašnji model, 1992 600SEL, imao 100 ks više u odnosu na BMW 750i. Takav automobil je ubrzo postao najprestižnija limuzina visokih performansi na svetu.

Danas, potreban vam je 3.0l V6 i električni motor da bi dobili 400 ks, tj. to je dovoljno da Mercedes S550 Hybrid ima snagu od 436 ks. Izgleda neverovatno na papiru. Elečtrični motor koji proizvodi 114 ks je ugrađen unutar sedam stepeni automatskog menjača, i dovoljno je snažan da pogura ovaj automobil do 140 km/h. Ukoliko ste lagani na gasu, možete preći i do 32 kilometra pre nego što se uključi V6 motor sa direktnim ubrizgavanjem koji proizvodi 329 ks. 2015 Mercedes Benz S550 Hybrid od 0 do 100 km/h ubrzava za 5.2 sekunde. Makismalna brzina za američke modele iznosi 209 km/h, a za evropske modele 249 km/h. Kada je u pitanju potrošnja ovog automobila, očekujte da ćete preći oko 35 kilometara sa jednim litrom.

Ali kao što je to slučaj sa svakim hibridom, potrošnja goriva zavisi od načina na koji vozite. Ako vozite u lokalu, onda bi rezervoar mogao da izdrži i nekoliko meseci (potrošnja u gradu iznosi oko 8 kilometara po litru, kada nije uključen električni pogon). Tokom kočenja i vožnje po gradu, ovaj automobil može da obnavlja svoju električnu energiju, i zbog toga je električni pogon pogodan. Međutim, pošto je S-klasa namenjena onima koji prelaze na hiljade kilometara, onda se potrošnja neće mnogo razlikovati od modela sa benzinskim motorom. 2015 Mercedes S550 Hybrid ima nekoliko opcija kada je pitanju vožnja: Hybrid, E- Save i Charge. Hybrid je najefikasniji, i može se unaprediti pomoću E+ prenosnog režima, gde se baterija puni kada se približi automobil sa zadnje strane. 

Kada pritisnete pedalu gasa, automobil počinje da zuji i da se polako diže. E- Save mod koristi benzinski motor kako bi obezbedio da baterija automobila ostane na onom nivou na kojem je napunjena, dok Charge mod koristi isključivo benzin kao svoj osnovni pogon. Mi sumnjamo da će se neefikasni Charge mod često koristiti, kao i da mnogi kupce neće zanimati noćno punjenje automobila. Zato su se Mercedes i BMW udružili kako bi kreirali sistem bežičnog punjenja. Sa ovim sistemom je dovoljno da automobil bude parkiran pored punjača, a očekuje se da će za dve godine takav sistem i zvanično biti predstavljen.

Takođe, punjenje ovog automobila nije jedina nezgodna stvar. Naime, 8.7 kWh litijum- jonska baterija smanjuje prostor unutar gepeka, odnosno prostor od 529 litara na samo 393 litra. Dodatna težina (294 kg) baterija, električnog motora i kontrolnih uređaja utiče na stabilnost automobila u krivinama. Iako je Mercedes S550 Hybrid triumf tehnologije, Mercedesu je potrebno da što više ovih automobila bude na putu. Nemački proizvođač opisuje  2015 Mercedes S550 Hybrid kao ,,najpametnije vozilo na svetu", dok isto nudi S-klasu sa V8 i V12 pogonom.     

A. D.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group