2015 Lamborghini Huracan LP610-4

Lamborghini Gallardo je dobio svog naslednika...


Odlazeći Lamborghini Gallardo je u protekloj deceniji ostvario neverovatan uspeh, a 14022 proizvedena primerka su najbolji dokaz za to. Međutim, uprkos velikoj popularnosti koju je Gallardo imao, Lamborghini je predstavio model Huracan, superautomobil koji je ime dobio po borbenom biku iz Španije. Lamborghini Huracan je opremljen najnovijom tehnologijom, ali duša Lamborghini-a je ostala netaknuta zahvaljujući V10 konfiguraciji. I dok su Ferrari, Porshe i McLaren prihvaltili turbo, Lamborghini je odlučio da se po tom pitanju izdvaji iz gomile.  Ne možemo se sjetiti nijednog automobila (osim Aston Martina) koji se odrekao turba, a rezultat toga je bolje reagovanje gasa i prelep zvuk. Pored toga, odluka da se pređe na menjač sa duplim kvačilom je veoma dobra, kao i elektornsko podesivi amortizeri koji omogućavaju vozaču da svakodnevno uživa u vožnji ovog automobila.

Očekujete mnogo od superautomobila čijia maksimalna brzina iznosi 325 km/h i koji od 0 do 100 km/h za 2.9 sekundi. Sa cenom od 180 000 eura i snagom od 602 ks koja dolazi iz V10 motora zapremine 5.2l, ovaj automobil bi trebao da uništava sve pred sobom, ali on nije u stanju da ubije ni bubu. Dobro, ubiće ih svojim branikom, dok je vetrobran dizajniran tako da ne može da dođe u kontakt sa inskektom. Lamborghini Huracan je drugačiji automobil od svojih prethodnika, ali još uvek, kao što smo rekli, nije izgubio dušu. Linije na ovom automobilu nisu toliko oštre kao na njegovom prethodniku (Lamborghini Aventador), i baš zbog toga ovaj Lamborghini ostaje pomalo nejasan. Jednostavno ne izaziva toliko veliku pažnju.

Zapravo, mnogo toga ne dolazi od Lamborghini-a, već od Audi-a. Lamborghini ne pravi automobile kao što je bio Countash ili Jalpa, jer su Nemci sada glavni i oni imaju svoje standarde prema kojima treba da rade. Nažalost, ljudi iz italijanske firme su rekli da neće proizvoditi automobile sa manuelnim menjačem, iako su Gallardo model proizvodili u nekoliko primeraka koji su imali tri pedale. Pedale iza volana omogućavaju vozaču da odabere brzine, ili da ostavi u automatskom modu, a menjač će se truditi da pametno bira brzine i da na taj način troši manje goriva.

Enterijer kod ovog automobila je miks egzotičnog i praktičnog, i inspirisan je Marzal modelom iz 1967. godine. Iako je je vetrobran loše dizajniran, pregled iz automobila je veoma dobar, ali je mnogo bolji kod Ferrarija 458 Italije. Automobili koje proizvodi italijanska kompanija Lamborghini nikad nisu bili jeftini, ali nikad nisu ni bili dobri kao Huracan koji je itekako praktičan.

Lamborghini je bje ostao Lamborghini, uprkos tome što je Audi umešao svoje prste.

A. D.

  

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group