2015 Ford Mustang GT

Novi Ford Mustang GT je prefinjeniji nego ikad, ali da li je i dalje pastuv?


Kada obiđete novog Mustanga, videćete da i dalje izgleda kao Mustang, jer je zadržao dugačku haubu i fastback krov. Takođe, kada sednete iza volana ovog automobila, odmah vidite da se ne radi o četvorocilindričnom EcoBoost modelu, ili o V6 verziji. Ovo je pravi Mustang, a razlog za to je V8 motor i GT oznaka. Od 2015 Ford Mustanga se očekivalo više nego od bilo kog drugog Mustanga. Da, EcoBoost motor sa direktnim ubrizgavanjem je tehnološki napredniji i njegovi turbo punjači ubacuju mnogo vazduha u njega i stvaraju osam cilindara, ali i on dalje nije pravi V8 motor, bez obzira koliko on proizvodi snage i koliko je efikasan.  

Što se tiče V8 motora, bio je ugrađen u svim prethodnim Mustang modelima. Međutim, novi model ima 15 ks više u odnosu na prethodne modele (435) i 542 Nm obrtnog momenta. Kada je u pitanju potrošnja goriva, ovaj automobil će preći 6 kilometara za jedan litar u gradu i 10 kilometara za jedan litar na autoputu sa šestostepenim manuelnim menjačem, međutim, sa automatskim menjačem možete da uštedite jedan litar u gradu. Sa manuelnim menjačem koji se nalazi između dva prednja sedišta, 2015 Ford Mustang GT brzo prelazi preko prve tri brzine. Ubraznje je toliko veliko da kazaljka na satu dolazi do svoje granice neverovatnom brzinom. 

Prefinjenost ovog automobila se ogleda kroz vožnju i upravljanje. Čak i sa točkovima od 19 cola i Pirelli gumama koje dolaze sa GT performansnim paketom, model za 2015. godinu je mnogo suptilniji od Boss 302 modela. Pored toga, sa ovim automobilom nećete više imati neprilika kada ulazite u krivine. Naime, kada biste pokušali da savladate krivinu sa prethodnim modelom, imali biste osećaj kao da zadnji kraj potpuno isključen, odnosno da neće da vas sluša. Sada je ulazak u krivine mnogo lakši i automobil se baš lepi uz asfalt. 

Nije samo šasija dobra kod novog Mustanga. Šestostepeni manuelni menjač menja brzine bez problema i bolji je nego ikad. Nećete imati problema da pronađete dobru poziciju za sedenje, preglednost je dobra i imate osećaj da su Recaro sedišta, koja koštaju dodatnih 1300 eura, kao pravljena baš za vas. Dizajneri enterijera su bili inspirisani onim iz prethodnog modela, ali materijali su mnogo kvalitetnije izrađeni. Zadnja sedišta su namenjena isključivo deci, i razočarava dužina ovog automobila koja iznosi svega 4.7 metara.

2015 Ford Mustang GT je bolji bolji na polju upravljanja, lakše je živeti sa njim i izgleda kao skupoceni automobil. Početna cena za ovog pastuva je 25 000 eura, ali uvek možete da potrošite još par hiljada na razne dodatke. Entuzijasti će možda više voleti GT350 model, jer će najvjerovatnije doći sa većim obrtnim momentom i brojem konjskih snaga. 

A. D.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group