2015 Chevrolet Colorado

Chevrolet Colorado se vratio na tržište nakon pauze od dve godine, a čekanje se itekako isplatilo...

 

Zadnja generacija Colorada je predstavljena 2004. godine, i bio je malo veći od svog prethodnika, Chevroleta S- 10. Samo godinu dana kasnije, Nissan i Toyota su predstavili svoje modele, što je učinilo da Colorado bude neprimetan. Danas, Frontier i Tacoma modeli su pomalo zastareli jer su ostali nepromenjeni u zadnjih 11. godina, a to daje veliku prednost Coloradu. 

Sve na 2015 Chevroletu Coloradu je novo, ali najveće promene su urađene ispod haube. Naime, 2.9l i 3.5l motori su zamenjeni sa četvorocilindričnim 2.5l motorom (koji proizvodi 200 ks i 258 Nm obrtnog momenta) i 3.5l V6 motorom (koji proizvodi 305 ks i 369 Nm obrtnog momenta). Pored toga, oba motora dolaze sa šestostepenim automatskim menjačem umesto četiri stepena automatskog menjača. Naravno, moguće je dobiti ovo vozilo sa šestostepenim manuelnim menjačem.

Čim upalite motor ovog automobila osetite kako je pogon gladak. Nema velikih vibracija, i po tom pitanju ide u rame uz rame sa rivalima iz Japana. Kada pritisnete pedalu gasa, ovaj automobil zna itekako da povuče, a šestostepeni automatski menjač je dobar i nema problema i bez problema prebacuje iz brzine u brzinu. Volan je spor, ali ljudi iz General Motorsa su istakli da mu je potrebno manje prostora za okretanje u odnosu na Toyotu Tacomu. Takođe, u odnosu na Toyotu Colorado je više kontrolisaniji. Vožnja nije previše tvrda, ali kada se sa ovim automobilom prelazi preko neravnina telo se zna da se malo zatalasa.

Pored sedišta, koja su veoma udobna, kabina ovog automobila je veoma dobra. Jeftin osećaj koji je bio karakterističan za prethodni automobil je otklonjen i zamenjen prelepim enterijerom iz Chevroleta Silverada 1500. Čitanje sa instrumentalne table je lako, i ekran od 8 inča je dobro ugrađen u sredini table. 0.9m prostora pozadi je odlično, posebno ako se uzme u obzir da je za 0.8 cm veći u odnosu na Frontiera. Ali, nismo iznenađeni većim prostorom, već zadnjim sedištima koja izgledaju prostor u kom ostavljate vaš alat a ne da smestite vaše prijatelje.

Kada je u pitanju potrošnja goriva, ovaj automobil (V6 4X2 verzija) troši 21 litara na 100 kilometara, kao i 3.5l verzija. Ukoliko ne želite da vučete veliki teret a želite pristojan kamionet, onda je ovo vozilo za vas. Takođe, ovaj automobil vam neće zauzeti mnogo mesta u garaži i lak je za parkiranje. Međutim, ako želite da vozite van puta, ovaj automobil se još uvek nije dokazao po tom pitanju. Za takav posao Toyota Tacoma bi bio mnogo bolji izbor.

A. D.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group