Poslednje test vozilo iz Mercedesa koja je uhvaćeno na fotografijama je ostavilo malo toga neotkrivenog...
Crni prototip je primećen skoro bez kamuflaže, pošto su samo svetla, prednji branik i delovi zadnjeg branika i gepeka prelepljeni. Predstavljanje ovog modela se očekujena sajmu u Detroitu u januaru naredne godine, pre nego što krene u prodaju na leto.
Eksterijer i enterijer su upravo ono što biste očekivali od model koji je postavljen između C klase i elegantnije i luksuznije S klase. Daleko je elegantniji od prvog i ostavlja više sportskog utiska od drugog.
Mercedes će ponuditi dva različita tretmana prednjeg dela modela sa kodnim imenom W213, jedan sa tradicionalnom hromiranom rešetkom i zvezdom na haubi i jedan sa zvezdom na sredini.
Unutra, kontrolna tabla je bliže dizajnu S klase, a prema testerima koje smo videli, digitalna tabla je zamenjena sa dva analgna sata. Ostao je displej iznad centralne konzole, ali ispod otvora za klimu kao na S klasi, dok su prekidači slični onima na C klasi.
Nova E klasa je napravljena na novoj modularnoj platformi koja je nazvana MRA i deli je sa S i C klasama, a očekuje se da će porasti u dimenzijama u odnosu na aktuelni model, dok će u isto vreme biti oko 100kg lakša.
Konkurenciju seriji 5 će pokretati nova generacija 2.0 motora, kao i 3.0 dizel i benzinac turbo. Ovi motori će biti povezani na devetostepeni automatik koji će pokretati zadnje, ili sva 4 točka. Plug in hibrid varijanta dolazi sa 2.0 motorom, a tu je i 5.5 V8 bi turbo sa AMG i AMG S performance varijante.
O.R: