MOĆNI SEA DOO RXT-X AS 260

Novi model kompanije BRP - Sea Doo RXT-X aS 260 svojevrsna je razrada modela IS – Intelligent Suspension – od kog se razlikuje opcijom nameštanja oslanjanja za još bolju prilagođenost uslovima plovidbe.

Ručno podešavanja sistema obavlja se okretanjem tastera smeštenog u pregradi za rukavice, a vešanje reaguje ukrućenjem ili opuštanjem. Serijski se vešanje ovog plovila podešava na talase visine između 2 i 5 stopa (0,60-1,50 m), te tako omogućava između 65% i 115% više suzbijanja kompresije od modela RXT iS.

Korisnik vešanje može podesiti i automatski, pomoću ručice ispod vozačkog sedišta. Ukratko, što je vešanje ovog plovila kruće, to ono manje poskakuje na talasima. Skuteri se na talasima znaju ne snaći najbolje, pa poskakuju previše i mogu biti i opasni, a ne samo neudobni – SeaDoo je eliminisao taj nedostatak, odnosno ponudio mogućnost korisniku da sam podesi oslanjanje prema trenutnim potrebama.

Na ovaj potez BRP se odlučila pre svega da ponudi alternativu profesionalnim takmičarima, ali nema sumnje da će ovaj novi element jednako privući i ambicioznije amatere koji na jet skiju vole provoditi vreme podalje od obale. Podešavajuće oslanjanje ni izdaleka nije jedini sportsko-takmičarski element novog skutera – tu su i instrumenti poput brojača krugova, info-ekrana, brzinomera, merila stanja goriva, ali i niže postavljeno sedište koje omogućava sniženje težišta.

Novi SeaDoo, osim toga, ima i podesiv sistem trima, koji se koristi i bez potrebe gledanja, jednostavnim dovstrukim pritiskom na odgovarajući taster. Upravljač novog modela takođe je spreman na pobede – osim ‘cool’ dizajnom, odlikuje se spremnošću na proširenje razmaka između ručica i prilagođavanja njihovog položaja. J

Još jedan element koji će sve oduševiti su kočnice: shvatamo da mnoge od vas kočnice ni najmanje ne zanimaju, ali Sea Doo im je ipak odlučio posvetiti punu pažnju. Novi model tako ubrzava toliko promptno da ćete požaliti stisnete li ih prenaglo. Sistem radi prekidanjem dovoda vode u pumpu na milisekundu, te preusmeravanjem vode odmah nakon toga – plovilo usporava u trenutku, a sistem iControlgarantuje da pri tako nagloj akciji ipak nećete preleteti preko upravljača i sleteti direktno u vodu. Ovaj sistem omogućava i startovanje u neutralnom načinu rada, te kretanje unapred i nazad pomoću ručica, što možda i nije odlika trkačkih skutera, ali garantuje savršenu kontrolu nad plovilom.

Elektronski sistem ubrzavanja eliminiše potrebu za kablom te omogućava dva načina rada – ukratko, glasniji sportski i tiši rekreativni. RXT-X aS 260 pokreće najsnažniji motor koji SeaDoo ima na raspolaganju – Rotax 1.494 cc sa više ulaza za ubrizgavanje goriva, povezan sa superpunjačem i intercoolerom, pa ne trebamo posebno naglašavati koliko je ovaj skuter brz, iako ga sistem može automatski ograničiti na brzinu od 104 do 107 km/h.

Kad sednete na RXT-X aS 260, svakako je potrebno nekoliko minuta vremena da se s njime upoznate, jer pri manjim brzinama možda će vam se učini nestabilnijim nego što biste očekivali, zbog pomenutog niže smeštenog sedišta. Kad krenete punom brzinom, ne dajte se zaustaviti – ovaj je SeaDoo baš za to i stvoren, a kad shvatite da se možete rešiti i poskakivanja na talasima, užitak će biti potpun.

Možda nakon svega ovoga sledeći podatak zvuči antiklimatski, ali novi SeaDoo skreće bolje od bilo kog sličnog modela: uopšte ga ne zanima ugao pod kojim pokušavate skrenuti, niti smatra da biste nakon izlaženja iz skretanja mogli malo predahnuti da vam se želudac smiri, već juri napred punom snagom. Ukratko, novi SeaDoo je stvarčica koju bi svako poželeo.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group